خبرگزاری کار ایران

در منطقه آزاد ارس؛

سمینار بازاریابی و فروش در شرایط بحرانی برگزار شد

کد خبر : ۴۰۸۱۲

ارتقاء سطح بازاریابی و فروش در سطح کسب و کارهای کوچک و متوسط از اهداف برگزاری این سمینار بود که با سخنرانی اساتید و اعضای هیئت علمی دانشگاه تهران پیگیری شد.

ایلنا- جلفا: سمینار بازاریابی و فروش در شرایط بحرانی با حضور اساتید برجسته این حوزه و ۲۰۰ تن از مدیران صنایع و بنگاه‌های تولیدی و تجاری منطقه آزاد ارس در سالن آذران سازمان منطقه آزاد ارس برگزار شد.

به گزارش ایلنا، معاون اقتصادی و عمرانی سازمان منطقه آزاد ارس در این سمینار ضمن تشریح زمینه فعالیت‌های این منطقه و نقش موثر آن در توسعه صنعت و تولید و صادرات کشور به بیان رخدادهای اقتصادی و عمرانی موجود و پیشروی ارس پرداخت.

ایرج حاتمی نقش بازاریابی را از مهم‌ترین عوامل توسعه کسب و کار دانست و بر توجه مدیران کارخانجات فعال در منطقه آزاد ارس به جلب رضایت بازار هدف مناسب و همزمان ارتقاء سطح کیفی کالا و خدمات تاکید کرد.

لازم به ذکر است این سمینار با هدف ارتقاء سطح بازاریابی و فروش در سطح کسب و کارهای کوچک و متوسط با سخنرانی اساتید و اعضای هیئت علمی دانشگاه تهران برگزار گردید.

سخنرانی محمد مهدی تنعمی عضو هیئت علمی دانشگاه تهران در سطح مدیران و علی شاه حسینی مدرس دانشگاه و محقق و کارآفرین، در سالن آذران سازمان منطقه آزاد ارس از جمله برنامه‌های این سمینار بود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز