خبرگزاری کار ایران

با تنظیم نامه ای صورت گرفت/

همدردی دانش آموزان مشهدی با دانش آموزان زلزله زده خواجه

asdasd
کد خبر : ۴۰۷۹۷

دانش آموزان دبستان شهید دهقانزاده روستای زلزله زده عبدالجبار نیز با با تنظیم نامه از اظهار همدردی وکمک های دانش آموزان مشهدی تقدیر کردند.

ایلنا- تبریز: در یك اقدامی انسان دوستانه دانش آموزان كلاس چهارم و تعدادی از دانش آموزان كلاس دوم وسوم دبستان غیر انتفاعی رفعت مشهد مقدس با جمع آوری و ارسال كمك های نقدی وغیر نقدی خودبه همراه نامه ای سرشار ازمحبت و عكس دسته جمعی به دانش آموزان دبستان شهید دهقانزاده روستای زلزله زده عبدالجبار با آنها اظهار همدردی کردند.

به گزارش خبرنگار ایلنا دانش آموزان دبستان شهید دهقانزاده نیز با تنظیم نامه ای از اظهار همدردی و محبت دانش آموزان مشهدی تقدیر کردند.

دانش آموزان دبستان شهید دهقانزاده در این نامه با تقدیر از کمکهای دانش آموزان رفعت مشهد از خداوند خواسته اند که هیچوقت زلزله به مشهد نیاید.

دانش آموزان دبستان شهید دهقانزاده در این نامه با بیان اینکه 14 نفر دانش آموز شامل 8 دانش آموز پسر و 6 دانش آموز دختر مشغول به تحصیل هستند با قدردانی از اینکه دانش آموزان دبستان رفعت به فکر آنها هستند ابراز امیدواری کرده اند که دانش آموزان رفعت در کنار معلم خود ایامی توام با موفقیت و سلامتی داشته باشند.

این دانش آموزان در ادامه این نامه همچنین از دانش آموزان دبستان رفعت خواسته اندکه هروقت به زیارت مرقد حضرت امام رضا(ع) رفتند آنان را نیز دعا کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز