خبرگزاری کار ایران

زمان اعلام نتایج آزمون کتبی واگذاری مجوز کارگزاری‌های تامین اجتماعی

asdasd
کد خبر : ۴۰۵۷۶۹

مدیر کل امور کارگزاری‌های رسمی سازمان تامین اجتماعی گفت: نتایج آزمون کتبی واگذاری مجوز کارگزاری‌ها که در ٢٨ مردادماه برگزار شد، تا ١٠ روز آینده اعلام می‌شود.

به گزارش ایلنا از سازمان تامین اجتماعی، محمدعلی جنانی با اعلام این خبر افزود: بر اساس مصوبه هیات مدیره و موافقت مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی در راستای توسعه و گسترش کارگزاری های رسمی این سازمان، مقرر شد که مجوز ٢٥ کارگزاری جدید در ١٤ استان کشور به متقاضیان اعطا شود.

وی ادامه داد: به منظور رعایت عدالت در این واگذاری ها، متقاضیان از طریق شرکت و قبولی در آزمون و مصاحبه، مجوز ایجاد کارگزاری را دریافت کنند.

وی خاطرنشان کرد: آزمون واگذاری مجوز ٢٥کارگزاری جدید تامین اجتماعی همزمان در ٢٨ مرداد ماه در استان های آذربایجان شرقی، بوشهر، چهارمحال و بختیاری، سیستان و بلوچستان، کرمان، کرمانشاه، فارس، مازندران، مرکزی، کهگیلویه و بویر احمد، خوزستان، هرمزگان، یزد و گلستان برگزار شد.

جنانی با بیان اینکه در آزمون واگذاری مجوز ٢٥ کارگزاری تامین اجتماعی، یک هزار و 141 نفر شرکت کردند، گفت: از این تعداد٦٣١ نفر مرد و ٥١٠ نفر زن هستند.

وی با بیان اینکه برگزاری آزمون کارگزاری ها با همکاری ادارات کل حراست، آموزش و پژوهش و کارگزاری های رسمی سازمان تامین اجتماعی انجام شد، اظهار داشت: دو برابر ظرفیت پذیرفته شدگان در آزمون کتبی برای انجام مصاحبه دعوت می شوند.

مدیر کل امور رسمی کارگزاری های رسمی سازمان تامین اجتماعی با بیان اینکه در کشور ١٧٨ کارگزاری تامین اجتماعی در سطح کشور فعالیت می کنند، گفت: ٣٠ کارگزاری نیز در شرف راه اندازی هستند و در آینده ٢٥ کارگزاری که آزمون واگذاری مجوز برای آنها برگزار شد، نیز به کارگزاری های این سازمان افزوده می شوند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز