خبرگزاری کار ایران

مدیر روابط عمومی و امور بین الملل شهرداری خبر داد:

نصب تیرهای فولادی عرشه پل حضرت سید الشهدا

مدیر روابط عمومی و امور بین الملل شهرداری زنجان از نصب تیرهای صندوقه‌ای فولادی عرشه پل حضرت سید الشهدا خبر داد.

به گزارش ایلنا از زنجان به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل شهرداری زنجان، محمد مرادی با اعلام این خبر گفت: دو عدد از تیرهای صندوقه‌ای فولادی عرشه پل حضرت سید الشهدا در حال اسمبل کردن در نزدیکی پایه‌های پل است.

مرادی ادامه داد: پس از اتمام کار اسمبل کردن این تیرهای صندوقه‌ای فولادی توسط جرثقیل  بر روی پایه‌های بتونی قرار خواهد گرفت.

وی، اظهار کرد: دو عدد تیر دیگر فردا و پس فردا به نزدیکی پایه‌های پل حمل شده و پس از اسمبل شدن توسط جرثقیل‌های سنگین بر روی پایه‌های بتونی قرار خواهند گرفت.

در مجموع چهار تیر ظرف دو سه روز آینده بر روی پایه‌های پل قرار می‌گیرد.

همچنین به گفته مدیر پروژه پل حضرت سید الشهدا در مجموع 18 تیر صندوقه‌ای فولادی در این پل نصب خواهد شد که 14 تیر باقی مانده به مرور زمان از اصفهان به زنجان حمل شده و بر روی پایه‌های موقت لوله‌ای فولادی قرار می‌گیرد.

محمدرضا والی‌زاده با بیان اینکه قسمت اعظم این تیرها در اصفهان ساخته شده و مابقی نیز در دست ساخت است، تصریح کرد: پس از اتمام نصب تیرهای عرشه، روی عرشه دال بتونی اجرا می‌شود و سپس این عرشه از کابل‌های نصب شده بر روی پایلون آویزان خواهد شد.

پایلون(ستون قطور قوسی شکل) پل حضرت سید الشهدا در کارخانه فولاد تدبیر اصفهان ساخته شده و اکنون در حال نصب کابل‌گیرها بر روی آن هستند که ظرف مدت یک ماه آینده به زنجان حمل گردیده و نصب خواهد شد.

کد خبر : ۴۰۱۸۶۱