خبرگزاری کار ایران

محسن کاوه: امیدوارم با تلاش گروهی در المپیک ناشنوایان موفق شویم

asdasd
کد خبر : ۴۰۰۸۴

در نظر داریم با به کارگیری مربیان با دانش و قهرمانان اسبق ناشنوایان و همچنین نیروهای جدید، کشتی ناشنوایان را ارتقا دهیم.

 محسن کاوه در جلسه انجمن کشتی ناشنوایان گفت: با وجود مدیریت جدید فدراسیون که فردی تحصیلکرده و از خانواده ورزش است تشویق شدم تا این مسئولیت را برعهده بگیرم.

به گزارش ایلنا، سرمربی جدید تیم ملی کشتی آزاد ناشنوایان با بیان مطلب فوق، اظهار کرد: من از دوران کودکی کشتی ناشنوایان را پیگیری می کردم و با احساس درونی و تعهد انسانی پا به عرصه این کار گذاشته ام و این مسئولین را پذیرفتم. امیدوارم با تلاش گروهی و حمایت و پشتیبانی مدیریت فدراسیون و سایر کمیته ها بتوانیم با برنامه ریزی های هدفمند نتایج خوبی در المپیک 2013 ناشنوایان کسب کنیم.

کاوه در ادامه اظهار کرد: در نظر داریم با به کارگیری مربیان با دانش و قهرمانان اسبق ناشنوایان و همچنین نیروهای جدید، کشتی ناشنوایان را ارتقا دهیم.

همچنین اولین جلسه ستاد اجرایی بازیهای المپیک 2013 ناشنوایان(صوفیه – بلغارستان) و الپیک 2013 پیوند اعضا (دربان – آفریقای جنوبی) به ریاست کرم الله علیمرادی رییس فدراسیون تشکیل شد.

گفتنی است، در این جلسه کلیه اعضا ستاد مشخص شد و مقرر شد هفته ای دو بارجلساتی مستمر با حضور اعضا تا زمان بازیهای المپیک برگزار شود.

همچنین در پایان نیز طی احکامی جداگانه از سوی کرم اله علیمرادی اعضای ستاد تدارکاتی بازی های المپیک منصوب شدند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز