خبرگزاری کار ایران

مدیر عامل شرکت مخابرات ایران:

به دنبال یکپارچگی در فکر هستیم

asdasd
کد خبر : ۳۹۹۵۲

اگر بنا به انجام کار اجرایی است، بدون داشتن تکنیک مناسب و وجود فکر نمی‌توان آن را به صورت کیفی انجام داد.

شیراز- ایلنا: مدیر عامل شرکت مخابرات ایران گفت: به دنبال یکپارچگی در فکر هستیم، قرار نیست همه فکر کنند و تصمیم بگیرند، نمی‌توان بدون تئوری و فکر در اجرا موفق عمل کرد.

به گزارش ایلنا از شیراز، مظفر پوررنجبر که امروزبرای شرکت در در مراسم تودیع و معارفه مدیران قدیم و جدید مخابرات استان فارس، به شیراز سفر کرده بود افزود: نباید چنان درگیر مبانی نظری باشیم که با ایجاد کلاف سر درگم تئوری‌پردازی، سررشته امور اجرایی را از دست دهیم و نه آنقدر عمل زده شویم که فکر و مبانی علمی را از خاطر ببریم.

وی با تصریح اینکه هیچ مولودی بدون علت به وجود نیامده و نمی‌آید، خاطرنشان کرد: اگر بنا به انجام کار اجرایی است، بدون داشتن تکنیک مناسب و وجود فکر نمی‌توان آن را به صورت کیفی انجام داد.

پوررنجبر با تاکید براینکه شرکت مخابرات ایران پس از خصوصی سازی به مرکز تولید فکر و تئوری تبدیل شده و برنامه راهبردی ۵ ساله این شرکت را تدوین کرده است، گفت: عرصه عمل در شرکت مخابرات به دو شرکت ارتباطات سیار و ثابت سپرده شده است.

وی با بیان اینکه باید از جزیره‌ای فکر و عمل کردن پرهیز کرد، تصریح کرد: نگاه سی استان را باید به یک سمت هدایت کرد تا با تشکیل سی مرغ قله قاف مخابرات هم قابل تسخیر باشد.

پوررنجبر با بیان اینکه تلاش شرکت مخابرات ایران ارایه تمام سرویس‌ها سر یک میز با بالا‌ترین استانداردهای کیفی است، تاکید کرد: اینکه مخابرات خصوصی شده است درست اما قرار نیست مخابرات را با غیرمخابراتی‌ها اداره کنیم لذا نیروهای توانمند این شرکت از سطح کشور به مرکز جذب می‌شوند.

وی با بیان اینکه توجه به توسعه کمی و کیفی نیروی انسانی یک اصل مد نظر مدیران مخابرات ایران بوده و هست، گفت: امروز با نقدینگی که در اختیار شرکت مخابرات ایران است می‌توانیم در تمام نقاط جهان به راحتی سرمایه گذاری کنیم اما نیروی انسانی مورد نیاز و متخصص برای بازاریابی، مطالعه بازار و ارزش گذاری در اختیار نداریم.

پوررنجبر خاطرنشان کرد: حتی اگر بتوانیم موضوع بازاریابی و مطالعه بازار‌ها را مرتفع کنیم اما برای اداره سیستم ایجاد شده در خارج کشور نیازمند مدیران توانمند هستیم.

در این مراسم با قدردانی از مدیرعامل سابق مخابرات فارس، هومان محمودی به عنوان مدیرعامل جدید این شرکت معرفی شد.

 

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز