خبرگزاری کار ایران

مسئول روابط عمومی فرهنگسرای قران و عترت زنجان خبر داد؛

اجرای جشن ولایت و امامت امام زمان در فرهنگسرای قران و عترت زنجان

asdasd
کد خبر : ۳۹۹۴۸

مسئول روابط عمومی فرهنگسرای قرآن و عترت زنجان با اشاره به برگزار جشن ولایت وامامت امام زمان گفت: همزمان با میلاد پیامبر اسلام وآغاز ولایت مهدی موعود وجشن دهه فجر مراسم جشنی در فرهنگسرای قران وعترت برگزار می شود.

زنجان ـ ایلنا: مسئول روابط عمومی فرهنگسرای قرآن و عترت گفت: در فرهنگسرای قرآن و عترت زنجان جشن ولایت وامامت امام زمان (عج) برگزار می شود.

به گزار ش خبرنگار ایلنا از زنجان مهدی امیر اصلان پورمسئول روابط عمومی فرهنگسرای قران وعترت به خبرنگار ایلنا گفت: همزمان با فرا رسیدن سالروز میلاد حضرت ختمی مرتبت رسول اکرم (ص) وآغاز دوران امامت منجی عالم بشریت حضرت ولیعصر (عج) جشن مولود خوانی در فرهنگسرای قران وعترت بر گزار می شود.

امیر اصلان پور در این زمینه با اشاره به قرار گیری در آستانه ایام الله دهه فجر وجشن پیروزی انقلاب اسلامی در ایران اسلامی گفت: مراسم جشنی نیز همراه با نور افشانی، برپایی ایستگاه صلواتی مولودی خوانی در این مکان برگزاری می شود.

وی در خاتمه زمان برگزاری این مراسم جشن را ساعت 18:30 چهارشنبه 4بهمن اعلام کرد وگفت: عموم مردم علاقمند زنجان می توانند در این مراسم جشن شركت كنند.

 

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز