خبرگزاری کار ایران

حیدری در گفت‌وگو با ایلنا:

بدلیل بیماری فرزندم از مدیریت سایپا استعفا دادم

asdasd
کد خبر : ۳۹۸۷۷

راحت شدم خودم به دلیل بیماری فرزندم که تومار دارد استعفا دادم و الان هم در بیمارستان هستم تا پیگیری های درمانی او را انجام دهم.

مدیرعامل معزول باشگاه سایپا با اشاره به جدایی‌اش از این باشگاه گفت: من برکنار نشدم، بلکه خودم استعفا دادم آن هم به دلیل بیماری فرزندم.

پرویز حیدری در گفت‌وگو باخبرنگار ایلنا با بیان این مطلب افزود: راحت شدم، خودم به دلیل بیماری فرزندم که تومار دارد استعفا دادم و الان هم در بیمارستان هستم تا پیگیری‌های درمانی او را انجام دهم.

وی ادامه داد: باشگاه سایپا در حوزه های مختلفی مانند فوتبال، بسکتبال، والیبال و چندین حوزه دیگر فعال است و رسیدگی به آنها زمان بر است، در سویی دیگر بیماری فرزندم بسیاری حائز اهمیت است که باید به آن رسیدگی کنم.

مدیرعامل مسئول باشگاه سایپا اضافه کرد: با توجه به وضعیت جامعه برای تهیه دارو و سختی‌هایی که در این زمینه وجود دارد بنده مجبور شدم از مدیرعاملی باشگاه سایپا استعفا بدهم اما آرزو می‌کنم باشگاه سایپا در همه زمینه ها به ویژه در فوتبال موفق ظاهر شود چراکه تمامی آنها حاصل دسترنج خودمان است مگر اینکه مدیرعامل جدید همه اعضای باشگاه را تغییر دهد.

حیدری تاکید کرد: امیدوارم با روی کار آمدن مدیرعامل جدید آن هم در این برهه حساس تغییراتی ایجاد نشود که روند باشگاه دچار خلل شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز