خبرگزاری کار ایران

پیام تبریک مدیرعامل بانک سینا به مناسبت روز خبرنگار

مدیرعامل بانک سینا در پیامی، فرا رسیدن هفدهم مرداد، روز خبرنگار را به تمامی روزنامه نگاران، صاحبان اندیشه و فعالان عرصه اطلاع رسانی تبریک گفت.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی بانک سینا، در پیام مهندس پیشرو ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید محمود صارمی خبرنگار شجاع و متعهد آمده است: روز خبرنگار فرصت مغتنمی است تا از تلاشها و زحمات خستگی ناپذیر همه خبرنگاران، روزنامه نگاران، صاحبان اندیشه و فعالان عرصه قلم در انعکاس مطلوب رویدادها و اخبار جامعه قدردانی نمایم.

بی شک نقش فعالان عرصه اطلاع رسانی در انتشار به موقع، صحیح و دقیق اخبار، ستودنی است و این نقش در شرایطی که شاهد توسعه رسانه های اجتماعی در بین اقشار مختلف جامعه هستیم در پیشگیری از شایعات و انتشار اخبار نادرست بیشتر از پیش نمایان شده است.

پیشرو در ادامه تاکید کرده است: ضمن قدردانی ویژه از خبرنگاران تلاشگری که با همراهی خود، یار و یاور بانک سینا در عرصه خدمت رسانی به میهن اسلامی بوده اند، امیدوارم با تداوم همکاری ها و تعاملات سازنده شاهد ایفای نقش موثرتر این بانک درعرصه اقتصاد کشور باشیم. توفیق و سلامتی تمامی عزیزان را از درگاه ایزد متعال مسئلت دارم.

کد خبر : ۳۹۸۵۲۶