خبرگزاری کار ایران

حرف‌های ما هیچ سودی ندارد؛

سیروس‌پور: برخی قهرمانان کشتی خود را ارزان می‌فروشند!

asdasd
کد خبر : ۳۹۸۴۱

عده‌ای هم خود را خراب کردند و هم کشتی مملکت را/کسی که 60 سال در کشتی بوده و قهرمانان المپیک و جهانی پرورش داده نباید در خانه بنشیند تا تجربیاتش را به گور ببرد.

رییس اسبق فدراسیون كشتی با اشاره به وضعیت نابسامان این روزهای كشتی كشور گفت: واکنش تند حجت‌الله خطیب در یک برنامه تلویزیونی و موضع‌گیری شدید در برابر سوالات انتقادی مجریان تلویزیون، به طور شفاف نشان می‌دهد در ورزش کشتی ما چه خبر است.

پرویز سیروس‌پور در گفت‌وگو با ایلنا با این مطلب افزود: در این فضا دیگر نیازی نیست تا امثال من بخواهیم حرفی بزنم چرا‌که حرف‌های ما هیچ سودی ندارد. متاسفانه امروز یک نا آگاه زمام امور کشتی را در دست گرفته و متاسفانه برخی قهرمانان می‌روند در کنار او قرار می‌گیرند، این قهرمانان خود را به دامن این و آن می‌اندازند. آنها هم خود را خراب کردند و هم کشتی مملکت را.

وی ادامه داد: در این بین وزارت ورزش هم به تنها چیزی که فکر نمی‌کند ورزش کشتی است. فقط وقتی نزدیک المپیک یا مسابقات آسیایی می‌شود، انتظار دارند ورزشکاران کشتی، مدال‌ها را درو کنند، اما اگر رسیدگی های لازم نباشد، در دوره های بعدی به مشکل برخواهیم خورد. البته بیشتر از همه، وضعیت نابسامان این روزها کشتی، تقصیر خود گوش شکسته‌ها است، اهالی کشتی بیشتر از همه مقصر هستند.

سیروس پور ادمه داد: اگر قهرمانان کشتی می‌رفتند جلوی درب فدراسیون کشتی می ایستادند و اجازه نمی‌دادند اشخاص غریبه به این رشته ورود کنند، کار کشتی به اینجا نمی‌کشید. این همه قهرمان کشتی در کشورمان داریم که نامشان را یک تریلی هم نمی‌تواند بکشد. اما متاسفانه آنها خودشان را ارزان می‌فروشند.

رییس اسبق فدراسیون كشتی اضافه كرد: وزارت ورزش 14 ماه است پس از برگزاری انتخابات به دنبال گرفتاری های خود است. حتی مدیران فیلا هم به عنوان رییس جهانی کشتی به دنبال درآمدزایی‌های خود است و مثل فیفا در امور فوتبال، با قدرت عمل نمی‌کنند. فیفا برخلاف فیلا، عملکرد خیلی خوبی دارد و با برنامه کار می‌کند. کشوری هم که کم ترین تخلفی کند، بلافاصله با او برخورد می شود. اما فیلا فقط تهدید به تعلیق می کند.

وی تاكید كرد: خود ما هم متاسفانه قدر قهرمانان و زحمت‌کشان کشتی را نمی‌دانیم. کشتی گیرانی که اگر سابقه آنها را روی هم جمع کنیم، یک سابقه 200 ساله می‌شود. بزرگان کشتی، خانه نشین شده اند و دچار آلزایمر می‌شوند. کسانی که میلیاردها تومان بابت پرورش آنها هزینه شده است. آن وقت یک فرد خارج از خانواده کشتی می آید زمام امور را در دست می گیرد.

سیروس‌پور در پایان تاکید کرد: اگر مسوولان فدراسیون کشتی و وزارت ورزش انتقاد پذیر باشند و چنانچه کسی از روی دلسوزی انتقاد می‌کند، انتقاد او را بپذیرند و راه صحیح را طی کنند، کسی که 60 سال در کشتی بوده و قهرمانان المپیک و جهانی پرورش داده و این مملکت مدیون او است، نباید در خانه بنشیند تا تجربیاتش را به گور ببرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز