خبرگزاری کار ایران

روند نزولی در بازار بورس همچنان ادامه دارد؛

بورس تهران تحت تاثیر بازار ارز و شایعات بانكی

asdasd
کد خبر : ۳۹۸۲۷

كاهش شاخص سهام از حدود یك ماه گذشته با با توقف 6 شرکت بزرگ و سودده بازار سهام، صورت گرفت.هرچند كه انتشار اخباری مبنی بر حكم انفصال محمود بهمنی از ریاست بانك مركزی و رونق بازار ارز و مسكن نیز بر دلایل كاهس شاخص های بورس افزوده است.

شاخص بورس با 512 واحد ریزش به کانال 36 هزار واحدی نزول کرد.

به گزارش ایلنا،در نخسین دقایق معاملات امروز بازار بورس اوراق بهادار تهران، روند منفی روزهای گذشته مجددا تكرار شد،به طوری كه در ساعات اولیه معاملات صبح امروز با ریزش 512 واحدی مواجه شده و به کانال 36 هزار تایی سقوط كرد.

در حال حاضر شاخص بورس به 36 هزار و 771 واحدی رسیده است.

براساس این گزارش، كاهش شاخص سهام  از حدود یك ماه گذشته با با توقف 6 شرکت بزرگ و سودده بازار سهام، صورت گرفت.هرچند كه انتشار اخباری مبنی بر حكم انفصال محمود بهمنی از ریاست بانك مركزی و رونق بازار ارز و مسكن نیز بر دلایل كاهس شاخص های بورس افزوده است.

این گزارش می افزاید،بیشترین افت قیمت سهام،مربوط به شرکت های ملی مس، فولاد مبارکه، نفت و گاز پارسیان،سرمایه گذاری غدیر، گل گهر، چادرملو، فولاد خوزستان، پتروشیمی خارک و پتروشیمی خارك بوده است.

به گزارش ایلنا،در ادامه ریزش سهام دو نماد زمگساح و غگرجیح نیز بازگشایی شد.

نماد زمگساح  حق تقدم شركت كشاورزی و دامپروری مگسال جهت عرضه 280ر26حق تقدم استفاده نشده با محدودیت هر دستور خرید حداكثر 000ر10 عدد،(بدون محدودیت نوسان قیمت)آماده انجام معامله اعلام شد.

 

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز