خبرگزاری کار ایران

در همایش خانواده، کودک و مهارت آموزی مطرح شد:

لزوم كشف و هدایت استعداد‌های کودکان متناسب با نیاز بازار كار

asdasd
کد خبر : ۳۹۷۹۱

در مصاحبه‌هایی که با برخی از افراد موفق در کنکور سراسری داشتیم متوجه شدیم که این افراد از استعداد‌های خود و نیاز‌های کشور کمترین اطلاعی ندارند./ کشف استعداد‌ها بایستی در کودکان زیر ۱۰ سال اتفاق بیافتد. اگر می‌خواهیم جامعه‌ای کارآفرین داشته باشیم باید از سنین کودکی، آموزش‌های لازم به کودکان داده شود.

رئیس سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور بر لزوم کشف استعداد‌های کودکان پیش از ۱۰ سالگی و هدایت این استعداد‌ها متناسب با نیاز بازار كار و جامعه تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، کوروش پرند در همایش خانواده، کودک و مهارت آموزی که در برج میلاد برگزار می‌شد گفت: در مصاحبه‌هایی که با برخی از افراد موفق در کنکور سراسری داشتیم متوجه شدیم که این افراد از استعداد‌های خود و نیاز‌های کشور کمترین اطلاعی ندارند.

وی ادامه داد: برای مثال وقتی به آن‌ها می‌گوییم که چه رشته‌ای را انتخاب می‌کنید البته نام رشتهٔ انتخابی خود را به ما می‌گفتند ولی ۵ دقیقه هم نمی‌توانستند در مورد آن رشته صحبت کنند.

رئیس سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور در پایان اظهار داشت: کشف استعداد‌ها بایستی در کودکان زیر ۱۰ سال اتفاق بیافتد. برای مثال در بخش کار آفرینی، سرمایه گذاری بر روی یک کودک۱۰ ساله بهتر جوابگو خواهد بود تا یك انسان ۴۰ ساله. اگر می‌خواهیم جامعه‌ای کارآفرین داشته باشیم باید از سنین کودکی، آموزش‌های لازم به کودکان داده شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز