خبرگزاری کار ایران

شبکه کامپیوتری استانی آموزش فنی و حرفه‌ای آذربایجان شرقی راه‌اندازی شد

کد خبر : ۳۹۷۳۰

از اول بهمن ماه شبکه کامپیوتری اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان آذربایجان شرقی فعال بوده و از طریق آن مکاتبات، تبادل فایلها و سایر سرویسهای مورد نیاز مراکز و اداره کل امکان پذیر شده است.

ایلنا- تبریز: مسئول واحد فناوری اطلاعات اداره کل آموزش فنی و حرفه ای آذربایجان شرقی از راه اندازی شبکه کامپیوتری استانی در سطح مراکز استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا مهدی کاظمی افزود: از اول بهمن ماه شبکه کامپیوتری استان فعال بوده و از طریق آن مکاتبات، تبادل فایلها و سایر سرویسهای مورد نیاز مراکز و اداره کل امکان پذیر شده است.

وی در خصوص ایجاد تمهیدات لازم برای اجرای طرح گفت: به منظور آشنائی مسئولان واحد فناوری اطلاعات مراکز با این شبکه استانی و آموزش اتصال شبکه کامپیوتری مراکز به شبکه اداره کل و استفاده از سرویسها و نرم افزارهای آن، جلسه آموزشی با حضور مسئولین فناوری مراکز سطح استان تشکیل و سرفصلهای: – نحوه ایجاد vpn connection و ارتباط با شبكه كامپیوتری – دریافت user Account جهت اتصال به شبكه – نحوه استفاده از File server شبکه (منابع اشتراكی) – شناسایی quota در File server رای کاربران – توانایی استفاده از سرویس shadow Copies و Back up های File server – توانایی ایجاد Map network Drive – نحوه استفاده از نرم افزار اتوماسیون اداری گویا سیستم و دریافت نام كاربری – نحوه بكارگیری اتوماسیون پشتیبانی تماس با ما در پورتال جامع سازمان – نحوه پیكربندی و بكارگیری Modem Router تحویل داده شده به مراكز و ایجاد ارتباط اینترانت – رفع مشكلات و سوالات ارائه شده – نحوه دسترسی به نرم افزار چارگون، به صورت عملی آموزش داده شد و در پایان جلسه نیز جزوه راهنمای استفاده از این سرویسها به شرکت کنندگان ارائه شد.

به گفته وی این طرح در راستای سیاستهای کلان دولت الکترونیک مبنی بر توسعه فناوریهای IT و ارائه خدمات عمومی و نیز در راستای خدمت رسانی بیشتر و تکریم ارباب رجوع انجام می پذیرد.

 

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز