خبرگزاری کار ایران

عصر امروز صورت گرفت؛

دیدار صمیمی رییس جمهور با "رضا پورجواد کری بزرگ" از جانبازان ۷۰ درصد دفاع مقدس

رییس‌ جمهور به طور سرزده در منزل "رضا پورجواد کری بزرگ" از جانبازان ۷۰ درصد دوران دفاع مقدس حضور یافت و از ایثار و فداکاری وی و خانواده این جانباز گرانقدر تجلیل کرد.

به گزارش ایلنا، حجت‌الاسلام حسن روحانی عصر چهارشنبه در ادامه دیدارهای مستمر خود با خانواده معظم شهدا و جانبازان، با حضور در منزل جانباز سرافراز دوران دفاع مقدس «رضا پور جواد کری بزرگ»، رضایت و خشنودی جانبازان را در کنار صبر و شکیبایی آنان، دو بال اوج جانبازان به قرب الهی دانست.

رییس‌ جمهور خاطر نشان کرد: مؤمنین واقعی کسانی هستند که به جهاد و ایثار خود افتخار  می کنند و بی‌تردید جانبازان سربلند کشورمان از جمله چنین انسان‌های بزرگی هستند.

روحانی در این دیدار صمیمی همچنین با تجلیل از صبر و فداکاری همسر این جانباز ۷۰ درصد، اظهار داشت: بی‌تردید همسران جانبازان از اجر و پاداش بی‌پایانی در پیشگاه خداوند متعال برخوردار هستند.

در این دیدار  پور جواد کری‌بزرگ جانباز ۷۰ درصد و همسرشان با اظهار خشنودی فراوان از دیدار با رییس‌ جمهوری خاطراتی از دوران دفاع مقدس بیان کردند.

پور جواد کری بزرگ سال ۶۱ و در سن ۲۰ سالگی در عملیات والفجر یک در منطقه موسیان دهلران به درجه رفیع جانبازی نایل آمده است.

در این دیدار که حجت الاسلام شهیدی معاون رییس جمهوری در امور ایثارگران و رییس بنیاد شهید نیز حضور داشت، لوح تقدیری به رسم یادبود از سوی روحانی به این جانباز والامقام تقدیم شد.

کد خبر : ۳۹۷۲۶۳