خبرگزاری کار ایران

پارسایی به ایلنا خبر داد؛

بحث درباره نحوه تعامل با دولت و پیشبرد امور داخلی مجلس در نشست هیات‌رییسه فراکسیون امید

سخنگوی فراکسیون امید با اشاره به برگزاری نشست هیات رییسه فراکسیون از تمکیل اعضای شورای مرکزی این فراکسیون خبر داد.

بهرام پارسایی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی ایلنا، با اشاره به برگزاری نشست پیش از ظهر امروز هیات رییسه فراکسیون امید اظهار داشت: باوجود این‌که برخی از اعضای هیات رییسه به دلیل فرارسیدن تعطیلات تابستانی مجلس به حوزه‌های انتخابیه خود در شهرستان‌های مختلف رفته بودند، باتوجه به جدیت هیات رییسه در پیشبرد اهداف و برنامه‌های فراکسیون، این جلسه به‌عنوان دومین جلسه پس از تشکیل هیات رییسه دائم تشکیل شد.

او با اشاره به بحث درباره مسائل و موضوع‌های مختلف در جلسه امروز هیات رییسه فراکسیون امید، اعلام کرد: در جلسه امروز راجع به نحوه عملکرد فراکسیون در رابطه با مسائل و امور داخلی مجلس و همچنین درباره سیاست‌های کلی فراکسیون در راستای نحوه برقراری هماهنگی و تعامل با دولت صحبت‌هایی انجام شد و اعضای هیات رییسه دیدگاه خود را در این خصوص مطرح کردند.

سخنگوی فراکسیون امید همچنین خاطرنشان کرد: در بخش دیگری از جلسه امروز صحبت‌هایی در رابطه با کمیته‌های تخصصی فراکسیون و نحوه عملکرد این کمیته‌ها مطرح شد و علاوه بر این، درباره برخی مسائل و موضوعاتی که قرار است پس از آغاز به‌کار مجدد مجلس توسط فراکسیون امید پیگیری شود، مباحثی مطرح شد.

پارسایی همچنین با اشاره به تکمیل اعضای شورای مرکزی فراکسیون امید، اعلام کرد: قصد داریم اولین جلسه شورای مرکزی فراکسیون را در نخستین روز کاری مجلس پس از تعطیلات تابستانی برگزار کنیم.

به گزارش ایلنا، شورای مرکزی فراکسیون امید متشکل از ۸ عضو هیات رییسه به علاوه ۳۵ نفر از اعضای این فراکسیون، به‌عنوان نمایندگان استانی است که بر این اساس، به ازای هر ۱۰ نماینده در هر یک از استان‌ها، یک نفر در شورای مرکزی حضور خواهد داشت.

کد خبر : ۳۹۵۰۹۶