خبرگزاری کار ایران

کارگاه داستان‌نویسی فقط برای بانوان

فرحناز علیزاده دو کارگاه با نام‌های «بازبینی داستان» و «دریچه‌ داستان و نقد»، مخصوص بانوان برگزار می‌کند.

به گزارش ایلنا، کارگاه پیشرفته داستان‌نویسیِ «بازبینی داستان » با حضور فرحناز علیزاده در فرهنگسرای  ملل برگزار می‌شود.  این دوره مخصوص بانوان است.

«بازبینی داستان» برگزار می‌شود

کارگاه داستان‌نویسی پیشرفته، با هدف بررسی داستان‌های نویسندگان پیشرفته قبل از چاپ کتاب  به همراه نقد و بازبینی داستان، در فرهنگسرای املل برگزار می‌شود.

این دوره که مخصوص بانوان است که از ساعت 17 تا 19 روزهای پنج‌شنبه برگزار خواهد شد. مدرس این دوره فرحناز علیزاده است.

در این دوره بعد از بیان معایب داستان، راهکار و نظراتی به نویسنده در خصوص شروع مناسب داستان، ایجاد تعلیق، کشش و علت و معلول داستان ارائه خواهد شد تا هنرجویان با آشنایی بیشتر از تکنیک‌های مناسب داستانی به بازنویسی اثر بپردازند. نویسنده داستان می‌تواند یکبار داستان اولیه و سپس برای بار دوم داستان بازنویسی شده را در کلاس به مرحله بررسی و نقد بگذارد.

 علیزاده هم چنین بیان کرد: امیدم این است که در انتهای این دوره مجموعه داستانی از دوستان شرکت کننده جمع‌آوری کرده و با سعی وتلاشمان به چاپ برسانیم .

علاقه‌مندان برای ثبت‌نام در این دوره می‌توانند به فرهنگسرای  ملل واقع در بوستان قیطریه مراجعه کنند.

22213019_22671718_بلوار صدر بوستان قیطریه پارک قیطریه فرهنگسرای ملل واحد آموزش

کارگاه «دریچه داستان و نقد» برای بانوان برگزار می‌شود

کارگاه «دریچه داستان و نقد» با حضور فرحناز علیزاده در فرهنگسرای امید برگزار می‌شود. این دوره نیز مخصوص بانوان است.

 کارگاه «دریچه داستان و نقد» با هدف بررسی مباحث روایت‌شناسی ساختارگرا به همراه نقد و بازبینی داستان، در فرهنگسرای امید برگزار می‌شود.

این دوره که مخصوص بانوان است، از ساعت 17 تا 19 روزهای یکشنبه برگزار خواهد شد و شرکت‌کنندگان در پایان دوره گواهینامه رسمی از فرهنگسرای امید دریافت می‌کنند. مدرس این دوره فرحناز علیزاده است.

در این دوره بعد از بیان معایب داستان، راهکار و نظراتی به نویسنده در خصوص شروع مناسب داستان، ایجاد تعلیق، کشش و علت و معلول داستان ارائه خواهد شد تا هنرجویان با آشنایی بیشتر از تکنیک‌های مناسب داستانی به بازنویسی اثر بپردازند.

علاقه‌مندان برای ثبت‌نام در این دوره می‌توانند به فرهنگسرای امید به نشانی میدان شهدا، خیابان 17شهریور شمالی به سمت میدان امام حسین(ع)، نرسیده به خیابان خشکبارچی، پارک خیام مراجعه کنند.

کد خبر : ۳۹۵۰۸۲