خبرگزاری کار ایران

تیم پزشکی ایران عازم ریو شد

تیم پزشکی فدراسیون پزشکی ورزشی و در راس آنها رئیس این فدراسیون، بامداد امروز برای پشتیبانی از کاروان ورزش ایران در المپیک 2016 راهی ریودو ژانیرو برزیل شد.

به گزارش ایلنا و به نقل از پایگاه خبری - تحلیل پزشکی ورزشی ایران، فدراسیون پزشکی ورزشی همچون دیگر رویدادهای بزرگی که فرا روی ورزش ایران بوده، در ماه‌های گذشته خدمات گسترده و متنوعی را به کاروان اعزامی کشورمان به المپیک 2016 ارائه کرد.

از معاینات تخصصی تا ارائه مشاوره و پیگیری درمان همه و همه در دستور کار این فدراسیون قرار داشت. از طرفی با توجه به نگرانی‌هایی مبنی بر شیوع بیماری زیکا در کشور برزیل با هماهنگی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی جلسات تخصصی متعدی نیز در این خصوص تشکیل شد تا پیشگیری های لازم به عمل آید.

پس از انجام این خدمات و اتخاذ تدابیر لازم، گروه سه نفر پزشکان اعزامی متشکل از دکتر غلامرضا نوروزی رئیس فدراسیون، دکتر امین نوروزی عضو هیات رئیسه فدراسیون و دکتر اشکان اردبیهشت رئیس کمیته پزشکی فدراسیون دوومیدانی و رئیس هیات پزشکی ورزشی استان البرز بامداد امروز تهران را به مقصد ریو دو ژانیرو ترک کردند.

دیگر اعضای تیم پزشکی ایران در المپیک سیامک افروزی از والیبال، تورج ملک‌محمدی از کشتی، داوود باقری از وزنه‌برداری و محمدسعید مطوری‌نژاد از تکواندو هستند که به عنوان پزشکان تخصصی این رشته ها به بازی‌های المپیک اعزام می‌شوند.

 

کد خبر : ۳۹۵۰۴۸