خبرگزاری کار ایران

در یادداشت کامبیز مهدیزاده رییس حوزه نخبگان کرج مطرح شد؛

نخبگان و جوانان حامی دولت هستند

ملت بزرگ ایران اسلامی به عقلانیت و امید رای داده است، و بازگشت امید و ثبات در کشور موضوعی نیست که بتوان براحتی از آن گذشت.

متاسفانه در ماه‌های اخیر شاهد این موضوع هستیم که برخی از دلواپسان به دنبال زیر سوال بردن عملکرد دولت تدبیر و امید  هستند، و این موضوع را به جامعه القاء می‌کنند که دولت روحانی 4 ساله است. گویا برخی از عدد 8 واهمه دارند، به راستی این عده بعد از به توافق رسیدن با قدرت‌های جهانی و بازگشت امید به جامعه به دنبال چه هدفی هستند؟ لازم است به این عده یادآوری کنم که روحانی تنها نیست و نخبگان و جوانان در کنار رییس جمهور ایستاده‌اند.

به نظر می‌رسد بعد از شکست سنگین این افراد در انتخابات مجلس شورای اسلامی و با ناکام ماندن در آن عرصه به دنبال ایجاد اختلاف عمیق در بین اعتدال‌گرایان و اصلاح طلبان هستند تا با این عمل مانع هم‌گرایی بیشتر این دو گروه شوند تا در انتخابات آتی ریاست جمهوری بتوانند با ایجاد شکاف بین این دو طیف  از کاندیدای مورد نظر خود حمایت کنند و در مدت باقی‌مانده تا انتخابات سعی دارند به جامعه القاء کنند که دولت نتوانسته به وعده‌های خود عمل کند.

اما این عده فراموش کرده‌اند که ملت بزرگ ایران اسلامی به عقلانیت و امید رای داده است، و بازگشت امید و ثبات در کشور موضوعی نیست که بتوان براحتی از آن گذشت. جریان اعتدال می‌تواند توازن را در مجلس برقرار کند، با وجود این جریان می‌توان شاهد همکاری دولت و مجلس در تحقق شعار اقتصاد مقاومتی در اقدام و عمل که توسط مقام معظم رهبری نامگذاری شد، باشیم و این امر در صورتی محقق خواهد شد که دولت و مجلس یکپارچه برای رسیدن به اهداف کلان کشور تلاش کنند.

دولت و مجلس باید در عمل و اقدامی مشترک به فکر مشکلات معیشتی مردم در حوزه اقتصادی و اشتغال جوانان تاکید داشته باشند و به تعامل حوزه خارجی و مسائل داخلی کشور بیشتر توجه کنند. روحانی همواره با عملکرد خود نشان داده که مطیع و یار رهبری است و در هر زمینه‌ای با ایشان مشورت می‌کند. امیدوارم دولت روحانی که توانست در عرصه بین المللی موفق ظاهر شود در عرصه داخلی در عمل خوب اقدام کند. 

کد خبر : ۳۹۵۰۲۹