خبرگزاری کار ایران

پس از کسب مقام سوم آسیا

واترپلوئیست‌های جوان به ایران بازگشتند

تیم ملی واترپلو جوانان ایران پس از کسب مقام سوم آسیا و ورودی مسابقات جهانی ۲۰۱۷ روسیه، صبح امروز (چهارشنبه) در میان استقبال مسئولان فدراسیون و جمعی از خانواده‌ها از طربق فرودگاه بین‌المللی امام خمینی (ره) وارد کشور شد.

به گزارش ایلنا و به نقل از روابط عمومی فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو؛  پنجمین دوره مسابقات واترپلو قهرمانی زیر ۱۹ سال آسیا از ۳۱ تیر تا ۴ مرداد ۱۳۹۵ به میزبانی اندونزی برگزار شد. این رقابت‌ها در پایان با مدال‌آوری ژاپن، چین و ایران تمام شد تا این سه کشور علاوه بر ایستادن بر سکوی قهرمانی آسیا راهی مسابقات جهانی ۲۰۱۷ روسیه شوند.

ملی‌پوشان واترپلو پس از کسب مقام سوم، صبح امروز (چهارشنبه) در میان استقبال مسئولان فدراسیون، اصحاب رسانه و جمعی از خانواده‌ها به کشور بازگشتند.

محسن رضوانی و احمد یاقوتی رئیس و قائم مقام فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو به همراه چند تن دیگر از اعضای فدراسیون برای خوش‌آمدگویی به قهرمانان جوان واترپلو در فرودگاه بین المللی امام خمینی حاضر شدند.

الکساندر چیریچ به عنوان سرمربی، وحید رضایی و مهدی پنام تاش مربی و رضا فیوضی‌زاده به عنوان دستیار مربی ترکیب کادر فنی ایران را در این دوره از مسابقات تشکیل دادند. نادر غفوری رئیس کمیته فنی واترپلو هم وظیفه سرپرستی این تیم را بر عهده داشت.

امین قویدل، ارشیا الماسی، مهدی یزدان خواه، عرفان لشگری، سید سجاد ساویز، امیرحسین حیدری، علیرضا پورنگ، علیرضا شادپی، امیر حسین رهبر، شایان قاسمی، حسین خالدی تبار، کامران جلیلی و حامد کریمی ملی پوشان ایران در این رقابت‌ها بودند.

رده بندی نهایی پنجمین دوره مسابقات واترپلو  قهرمانی زیر ۱۹ سال آسیا:

  1. ژاپن- ۹ امتیاز
  2. چین- ۸امتیاز
  3. ایران- ۵ امتیاز
  4. قزاقستان- ۴امتیاز
  5. اندونزی- ۲ امتیاز
  6. ازبکستان- ۲امتیاز

 

کد خبر : ۳۹۴۹۸۴