خبرگزاری کار ایران

۲۹ اردیبهشت؛ زمان احتمالی انتخابات ریاست جمهوری سال آینده

انتخابات ریاست جمهوری آینده احتمالا در تاریخ ۲۹ اردیبهشت برگزار شود.

به گزارش ایلنا، عباسعلی کدخدایی که با صداوسیما گفت‌وگو می‌کرد، با اشاره به نامه وزارت کشور مبنی بر زمان‌های پیشنهادی این وزارتخانه برای برگزاری انتخابات ریاست جمهوری گفت: این شورا با بررسی کارشناسانه پیشنهاد وزارت کشور برای برگزاری انتخابات آینده ریاست جمهوری، از میان دو گزینه ۲۹ اردیبهشت و ۵ خرداد ۱۳۹۶ با برگزاری این انتخابات در ۲۹ اردیبهشت موافقت کرد.

این در حالی است که خبرگزاری دولت از قول یکی از اعضای این شورا گفته است: تاریخ پیشنهادی وزارت کشور برای برگزاری انتخابات سال آینده در جلسه امروز شورای نگهبان مورد بحث و بررسی قرار گرفته که جلسه همچنان ادامه دارد و اعضای این شورای درمورد تاریخ برگزاری انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری به جمع بندی نرسیده‌اند.

به گزارش ایلنا، همچنین اداره کل روابط عمومی شورای نگهبان اعلام کرد که در پی انتشار برخی اخبار در تعدادی از رسانه‌ها در گفت‌وگو با دکتر کدخدایی، این خبر تکذیب و اعلام می‌شود که سخنگوی شورای نگهبان امروز (۶ مردادماه) هیچ گونه مصاحبه‌ای با خبرگزاری‌ها نداشته است.

ساعتی قبل در خبرگزاری صداوسیما  به نقل از عباسعلی کدخدایی تاریخ برگزاری انتخابات ریاست جمهوری دوازدهم در حاشیه جلسه شورای نگهبان اعلام شده بود.

 

 

 

کد خبر : ۳۹۴۹۰۲