خبرگزاری کار ایران

یک مبارز فلسطینی در جریان درگیری‌ها در «الخلیل» به شهادت رسید

در جریان درگیری مسلحانه شب گذشته مبارزان فلسطینی با نظامیان صهیونیست در روستای «صوریف» واقع در شمال شهر «الخلیل»، یک مبارز فلسطینی به شهادت رسید و چند نظامی صهیونیست هم زخمی شدند.

به گزارش ایلنا به نقل از مرکز اطلاع‌رسانی فلسطین، منابع محلی اعلام کردند که در این درگیری مسلحانه که چندین ساعت به طول انجامید، یکی از مبارزان گروهان‌های قدس شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی به شهادت رسید و چندین شهروند دیگر هم زخمی شدند.

همچنین سازمان ستاره سرخ داود هم از زخمی شدن چند نظامی صهیونیست در این درگیری خبر داد.

شاهدان عینی در این باره تصریح کردند که نظامیان رژیم صهیونیستی به طور ناگهانی اقدام به محاصره منزلی در شهرک صوریف کرده و مدعی شدند که یک مبارز فلسطینی در این خانه پناه گرفته است و همین مساله منجر به وقوع درگیری شدیدی میان ساکنان این منطقه و نظامیان صهیونیست شد که در جریان آن شش فلسطینی زخمی شدند.

در پی این درگیری، ارتش رژیم صهیونیستی شمار زیادی از نظامیان و جنگ‌افزارهای خود را راهی این منطقه کرد.

درگیری میان مبارزان فلسطینی و اشغالگران صهیونیست چندین ساعت به طول انجامید و طی آن صهیونیست‌ها سراسر این منطقه را به محاصره درآورده و آن را منطقه بسته نظامی اعلام کردند.

در نهایت صهیونیست‌ها چندین موشک به سمت این منزل شلیک کرده و این مبارز فلسطینی را به شهادت رساندند و چندین شهروند فلسطینی هم زخمی شدند.

نظامیان صهیونیست پس از شهادت این جوان فلسطینی، منزلی را که در آن پناه گرفته بود، منفجر کردند.

 

 

کد خبر : ۳۹۴۸۵۶