خبرگزاری کار ایران

پیش‌گیری ویسی از حاشیه سکوها؛ جلسه با کانون هواداران سپاهان

ویسی در جلسه با کانون هواداران گفت: هواداران باید یار دوازدهم تیم باشند و باید قلب هواداران با قلب بازیکنان و کادرفنی یکی شود تا با قدرت برای سپاهان تلاش کنند.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، کادرفنی جدید سپاهان از وضعیت سکوها در فصل گذشته که مشکلات زیادی برای سپاهان در طول فصل ایجاد کرد عبرت‌گرفته‌اند و به همین دلیل پیش از شروع بازی‌ها جلسه‌ای با کانون هواداران باشگاه برگزار کردند. امروز عبدالله ویسی سرمربی، مجید بصیرت مربی،‌ مهدی اخوان سرپرست، یعقوب پیری مدیررسانه‌ای و اعضای کانون هواداران باشگاه سپاهان به همراه هومن فیروزی مسئول حراست در جلسه‌ای حاضر شدند و در مورد برنامه‌های تیم برای فصل آینده صحبت کردند.

در پایان جلسه ویسی خطاب به اعضای کانون گفت:«هواداران باید یاردوازدهم تیم باشند و باید قلب هواداران با قلب بازیکنان و کادرفنی یکی شود تا با قدرت برای سپاهان تلاش کنند. اگر این  اتفاق افتاد می‌توان قول قهرمانی و قول سهمیه داد. از تمامی هواداران می‌خواهم همدل شوند تا اگر مشکلی هست با گفتمان حل کنیم باید همه یکصدا بگوییم سپاهان تا به موفیت برسیم از هواداران می‌خواهم تا پایان هفته ششم از خود تحمل نشان دهند چون من به این تیم جویای نام امیدوارم هستم.»

 

کد خبر : ۳۹۲۸۷۸