خبرگزاری کار ایران

حجت الاسلام فرحزاد در دعای ندبه سفیدشهر:

نفوذ فرهنگ غرب در بین جوانان بدتر از بمباران شیمیایی است

حجت الاسلام حسین فرحزاد؛ نفوذ فرهنگ غرب در بین جوانان کشورمان را بدتر از بمباران شیمیایی دانست و گفت: کسانی که به اهل بیت متصل شوند خواهند توانست از این دام‌های شیطانی نجات پیدا کنند.

به گزارش خبرنگار ایلنا در آران و بیدگل؛ حجت الاسلام فرحزاد صبح امروز در مراسم دعای ندبه مسجد مهدیه سفیدشهر شهرستان آران و بیدگل افزود: امام خمینی فرمود فتح و پیروزی برایم شادی‌آور نیست بلکه انجام وظیفه را برای خودم شادی‌آور می‌دانم.

وی با بیان اینکه دغدغه مسئولان باید انجام وظیفه باشد یادآور شد: انسان نباید ایمان خودش را با مردم آزاری و ظلم  مخلوط کند.

وی افزود:  کسانی که مردم آزاری نکنند خداوند ضمانت  آرامش دنیا و آخرت را برایشان فراهم می‌کند.

این استاد حوزه با تاکید بر اینکه باید عید واقعی را با ایجاد آرامش و امنیت در جامعه برای مردم فراهم کنیم. یادآورشد: انسانی که  17 ساعت روزه‌داری  می‌کند می‌تواند  نگاه به نامحرم نکند، مردم آزاری نکند، دل پدر و مادر را بدست آورد و خویشتن‌دار باشد.

حجت الاسلام فرحزاد، ماه مبارک رمضان را ماه  افول تقوا دانست و گفت: اگر به تقوایی که در ماه مبارک رمضان توصیه شده  رسیدیم  خواهیم توانست در کارهای دیگر موفق باشیم.

وی نبودن ظلم، گناه و معصیت در جامعه را عید واقعی دانست و گفت: عید واقعی ظهور مهدی  آل محمد است  یعنی دعاهایی که در ماه مبترک رمضان  خواندیم به آن عمل کنیم.

وی نبود ظلم را موجب وفور نعمت  و یر برکت در جامعه دانست وافزود: متاسفانه  در جامعه به خاطر امور مالی پرونده خیانت و دزدی داریم.

این استاد حوزه و دانشگاه،  با بیان اینکه در جامعه اسلامی باید هر برهنه‌ای  پوشانده شود و هر شکم گرسنه‌ای سیر شود گفت: علیرغم پیشرفت پزشکی فراوان در دنیا ولی مریضی‌ها ده برابر بیشتر شده است.

حجت الاسلام فرحزاد  با بیان اینکه با ظهور حضرت مهدی (عج) تمام مریضی‌ها و گرفتاری‌ها برطرف می‌شود، گفت: در دعاهای ندبه یاد و توجه به امام زمان  انسان را بیمه می‌کند.

وی با بیان اینکه با آمدن اینترنت و تلفن همراه موجب شده تا جهنم و بهشت در عمق خانه‌ها نفوذ پیدا کند، گفت: دیگر لازم نیست امریکا و اسرائیل حمله کند چون جوانان ما را مورد هجمه‌های بمباران  فرهنگی قرارداده‌اند.

 وی، نفوذ فرهنگ غرب در بین جوانان کشورمان را بدتر از بمباران  شیمیایی دانست و افزود :  کسانی که به اهل بیت متصل شوند خواهند توانست از این دام‌های شیطانی نجات پیدا  کنند.

این مراسم زنده از شبکه یک سیما پخش شد.

نماینده مردم کاشان و آران و بیدگل در مجلس، امام جمعه، معاون فرماندار،  مسئولان شهرستان آران و بیدگل، شهردار، اعضای شورای اسلامی شهر و اقشار مختلف مردم سفیدشهر در این مراسم حضور داشتند.

ننانندبه1ندبه2ندبه3ندبه4ندبه5ندبه6

کد خبر : ۳۸۸۰۴۸