خبرگزاری کار ایران

بیژن مقانلو در گفت‌وگو با ایلنا:

برای قهرمانی با همه شرکت کنندگان با قدرت مبارزه می‌کنیم

مقانلو می‌گوید: اینکه باید با چه کسی مبارزه کنیم و یا در کجای جدول قرار گرفته‌ایم مهم نیست زیرا تیم ملی از هر نظر برای شرکت در المپیک ریو آماده است.

بیژن مقانلو، سرمربی تیم ملی تکواندوی ایران در مورد قرعه‌کشی رقابت‌های تکواندوی المپیک و مشخص شدن رقیبان تکواندوکاران ایران به خبرنگار ورزشی ایلنا می‌گوید: قرعه کشی المپیک بر اساس رنکینگ تکواندوکاران بعد از پایان مسابقات جهانی انجام شد و هر قهرمان بر اساس سید‌بندی در جایگاه خودش قرار گرفت. هر قهرمانی که جواز حضور در المپیک را کسب کرده است می‌تواند حریف قدرت‌مندی باشد.

او ادامه می‌دهد: شناخت خوبی از حریفان داریم. به خوبی آنها را آنالیز کردیم و نقاط ضعف و قدرت آنها را می‌دانیم. ورزشکارانی که در المپیک حضور دارند بارها در رقابت‌های مختلف مقابل یکدیگر به میدان رفته‌اند. تکواندوکاران ایران برای شرکت در المپیک ریو آمادگی کامل دارند و در بهترین شرایط روحی و روانی تمرین می‌کنند.

مقانلو در خصوص مبارزات المپیک می‌گوید: مهم نیست که چه قرعه‌ای برای ما رقم خورده و یا اینکه در کدام قسمت جدول قرار گرفته‌ایم. ما به سکوی قهرمانی می‌اندیشیم. اینکه با چه کسی رقابت خواهیم کرد در روند کار ما مشکلی ایجاد نمی‌کند. خوشبختانه تمرینات تیم ملی در استان‌ها به خوبی پیش می‌روند و رفته رفته به آمادگی صد در صد نزیک می‌شویم.

 

کد خبر : ۳۸۴۱۷۱