خبرگزاری کار ایران

کوپا آمه‌ریکا ۲۰۱۶

آرژانتین 4-0 آمریکا؛ صعود آلبی‌سلسته به فینال با شاهکار مسی

تیم ملی آرژانتین با پیروزی 4-0 مقابل آمریکا، به فینال رقابت های کوپا آمه‌ریکای 2016 راه پیدا کرد.

به گزارش ایلنا، شاگردان تاتا مارتینو در این دیدار در هر نیمه دو گل زدند و توانستند با یک پیروزی مقتدرانه به سومین فینال شان در سه سال اخیر راه پیدا کنند.

تنها سه دقیقه از بازی سپری شده بود که اسکیل لاوتزی گل اول را به ثمر رساند. ارسال خوب مسی روی دروازه آمریکا با اشتباه بازیکنان این تیم به لاوتزی رسید و او هم با ضربه سر کار را تمام کرد.

بعد از این گل بازی تا اندازه ای متعادل شد اما باز هم این بازیکنان آرژانتین بودند که بیشتر توپ و میدان را در اختیار داشتند و سرانجام در دقیقه 32 به گل دوم رسیدند.

روی یک ضربه آزاد بود که مسی توانست با ضربه ای تماشایی دروازه آمریکا را باز کند و تعداد گل های ملی اش را به 55 برساند. در دقایق پایانی نیمه اول اتفاق خاصی رخ نداد و این نیمه با همان دو گل به پایان رسید.

آرژانتین نیمه دوم را هم بهتر آغاز کرد و تنها 5 دقیقه از این نیمه سپری شده بود که گونسالو هیگواین حساب کار را 3-0 کرد. ضربه ابتدایی هیگواین توسط برد گوسان دفع شد اما خود او روی ضربه برگشتی توانست کار را تمام کند.

شاگردان کلینزمن که چیزی برای از دست دادن نداشتند، در ادامه جلو کشیدند اما باز هم این آرژانتینی ها بودند که صاحب موقعیت های بهتری شدند و سرانجام در دقیقه 86 به گل چهارم رسیدند. روی حرکت خوب مسی و پاس فداکارانه او بود که هیگواین توانست گل چهارم را بزندو آرژانتین با یک پیروزی مقتدرانه برابر تیم میزبان راهی دیدار نهایی شود.

 

 

کد خبر : ۳۸۳۳۳۵