خبرگزاری کار ایران

پرسپولیس امسال قهرمان می‌شود

پروین: امیدوارم تیم ملی والیبال در المپیک بدرخشد

پیشکسوت فوتبال پرسپولیس خاطرنشان کرد: امیدوارم والیبال با غیرت در المپیک بدرخشد. ما همه جوره چه حضوری و چه با دعا آنها را حمایت می‌کنیم.

به گزارش ایلنا، علی پروین پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس در حاشیه مراسم تقدیر از والیبالیست‌ها، اظهار داشت: خدا را شکر می‌کنم که والیبالیست‌ها سهمیه گرفتند و خوشحالم که ما را به این مراسم دعوت کردند. من خودم را جزوی از خانواده والیبال می‌دانم.

وی افزود: آن زمان که فوتبال بازی می‌کردم، در زمان استراحت والیبال بازی می‌کردیم، البته نه به صورت حرفه‌ای. در محل قدیمی‌مان یک طناب می‌بستیم و والیبال بازی می‌کردیم.

پیشکسوت فوتبال پرسپولیس با ابراز امیدواری برای موفقیت ملی‌پوشان در المپیک ریو، خاطرنشان کرد: امیدوارم با غیرت در المپیک بدرخشند. ما همه جوره چه حضوری و چه با دعا آنها را حمایت می‌کنیم.

پروین افزود: امیدوارم در فوتبال هم کسانی روی کار بیایند که بتوانند این رشته را المپیکی کنند. من خودم در دو المپیک شرکت کرده‌ام.

وی درباره خرید پرسپولیس، خاطرنشان کرد: این تیم خوب یارگیری کرده و امسال امیدوارم قهرمان شود. البته در یارگیری‌ها خوب بود و با اضافه کردن 4-3 بازیکن بهتر هم شده‌اند.

 

کد خبر : ۳۷۹۸۰۹