خبرگزاری کار ایران

در ۲، ۳ روز آینده اعضای جدید هیات مدیره استقلال معرفی می‌شوند

گودرزی: سال قبل می‌گفتند پرسپولیسی هستم و حالا می‌گویند استقلالی‌ام

وزیر ورزش گفت: سال قبل که پرسپولیس شرایط خوبی نداشت می‌گفتند من استقلالی هستم. الان هم نمی‌دانم چه شده که در آستانه فصل جدید می‌گویند پرسپولیسی هستم.

به گزارش خبرگزاری ایلنا، محمود گودرزی وزیر ورزش و جوانان در حاشیه مراسم تقدیر از والیبالیست‌ها در مورد اسامی معرفی شده هیأت مدیره استقلال گفت: اینها فقط گمانه‌زنی است هیچ اسمی هنوز به تأیید ما نرسیده و ما در 2 - 3 روز آینده اسامی را اعلام می‌کنیم.

وی همچنین در پاسخ به این سؤال که گودرزی را وزیر پرسپولیسی می‌نامند؟ خاطرنشان کرد: سال قبل که پرسپولیس شرایط خوبی نداشت می‌گفتند من استقلالی هستم. الان هم نمی‌دانم چه شده که در آستانه فصل جدید می‌گویند پرسپولیسی هستم. نمی‌دانم چرا این صحبت‌ها را مطرح می‌کنند. باید ببینیم امسال کدام تیم ضعیف می‌شود که مرا مخالف آن تیم معرفی کنند.

وزیر ورزش و جوانان در مورد اینکه تا چه زمانی قرار است سرخابی‌ها با سرپرست اداره شوند، گفت: باشگاه پرسپولیس خودش تمایل دارد با سرپرست اداره شود و وزارت ورزش نقش زیادی ندارد در مورد استقلال هم مشکلات قانونی وجود دارد که نمی‌توان سرپرست را به عنوان مدیرعامل انتخاب کرد که آن را هم در اختیار باشگاه گذاشته‌ایم.

گودرزی همچنین درباره المپیکی شدن والیبال یادآور شد: به داورزنی خسته‌ نباشید می‌گویم قبل از انتخابی المپیک گفته بود باید به سکوی المپیک نگاه کنیم نه فقط کسب سهمیه. خدا را شکر می‌کنیم که والیبال سهمیه گرفت، کادر فنی، مدیران و بازیکنان تلاش کردند تیم ملی نیاز به آرامش دارد مطمئنم با جوی که در این تیم‌ حاکم است آرامش وجود دارد و می‌توانیم در المپیک نتایج خوبی بگیریم.

 

کد خبر : ۳۷۹۸۰۷