خبرگزاری کار ایران

بیش از 2100 کیلومتر از خطوط لوله گاز در استان گیلان نشت‌یابی شد

مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان بیان کرد: از ابتدای سال جاری بیش از 2هزار و چهل کیلومتر از شبکه و 66 کیلومتر از انشعابات گاز استان مورد نشت یابی قرار گرفته است.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی شرکت گاز گیلان،  مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان  امروزدر جلسه شورای معاونین این شرکت بیان کرد: از ابتدای سال جاری بیش از 2هزار و چهل کیلومتر از شبکه و 66 کیلومتر از انشعابات گاز استان مورد نشت یابی قرار گرفته است.

مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان اظهار کرد: بر این اساس 15 درصد خطوط تغذیه و شبکه توزیع گاز از ابتدای سال95 تاکنون مورد بازرسی قرار گرفته که بر طبق برنامه ریزی های انجام شده پیش رفته است.

ظهیری با اشاره به اهمیت نشت یابی خطوط توزیع و شبکه‌های گازرسانی بر تلاش و کوشش واحد بازرسی فنی در بازرسی به موقع و برطبق برنامه زمان بندی تأکید کرد و افزود: عملیات نشت یابی در همه 16 شهرستان استان در حال انجام است.

وی با اشاره  به نشت یابی 100درصد خطوط تغذیه و شبکه توزیع گاز در سال گذشته، از برنامه‌های گسترده شرکت گاز استان گیلان در نگهداری و مراقبت از تأسیسات گاز برای جلوگیری از وارد آمدن صدمات و خسارات احتمالی خبر داد.

کد خبر : ۳۷۹۷۰۶