خبرگزاری کار ایران

سرمربی تیم النصر امارات:

پیروزی بازی رفت تضمینی برای صعود ما نیست/میزبانی ایرانی‌ها خیلی خوب بوده است

سرمربی النصر امارات گفت: در بازی رفت نتیجه خوبی (پیروزی 4 بر یک) گرفتیم، اما این تضمینی برای ما نیست که به مرحله یک چهارم نهایی برویم.

به گزارش خبرگزاری ایلنا، ایوان یووانوویچ سرمربی تیم فوتبال النصر امارات در نشست خبری پیش از دیدار برگشت تیمش مقابل تراکتورسازی ایران گفت: در بازی رفت نتیجه خوبی (پیروزی 4 بر یک) گرفتیم، اما این تضمینی برای ما نیست که به مرحله یک چهارم نهایی برویم. باید برنامه‌ریزی خوبی داشته باشیم تا به مرحله بعدی صعود کنیم.

وی درباره میزبانی ایران گفت: میزبانی خیلی خوبی از سوی ایرانی‌ها انجام شده است و مشکل خاصی وجود ندارد.

سرمربی النصر امارات درباره اینکه فکر می‌کند چه نتیجه‌ای در بازی با تراکتورسازی رقم بخورد، گفت: هیچ‌کس نمی‌تواند نتیجه را پیش بینی کند. ما در بازی رفت مصمم بودیم و نتیجه خوبی گرفتیم و اکنون وضعیت خوبی داریم.

یووانوویچ در خصوص اینکه آیا عنوان کرده تیمش برای بازی با تراکتورسازی مشکل دارد، اظهار داشت: من تاکنون نگفته‌ام که مشکل داریم. مشکلی وجود نداشته و کاملاً آماده‌ایم.

وی درباره اینکه چقدر از هواداران تراکتورسازی شناخت دارد و فکر نمی‌کند مقابل این هواداران دچار مشکل شود، گفت: می‌دانیم که تراکتورسازی تیمی کاملاً خوب است. این تیم هواداران خوبی دارد که به تراکتورسازی خیلی کمک می‌کنند. این موضوع خیلی ما را اذیت نمی‌کند و از این موضوع احساس رضایت می‌کنیم که مقابل هواداران زیادی بازی کنیم و این برای ما لذبتخش است.

سرمربی النصر تأکید کرد: ما به تیم تراکتورسازی احترام می‌گذاریم. آنها تیم خوبی هستند که توانسته‌اند به جمع 16 تیم برتر رقابت‌ها برسند.

یووانوویچ درباره اینکه آیا بازیکنی در بازی فردا غایب است یا نه، گفت: نیلمار در بازی رفت مقابل تراکتورسازی دچار مصدومیت شد، اما فکر می‌کنم او به مسابقه فردا برسد. یک مشکل کوچک روی پای او وجود داشت، با این وجود این بازیکن در تمرینات حضور داشت و بررسی می‌کنیم که ببینیم فردا می‌تواند بازی کند یا نه.

وی درباره وقت‌کشی تیمش در بازی رفت و اینکه آیا در بازی فردا هم به دنبال وقت کشی هستند، اظهار داشت: شایسته نیست که چنین سؤالی را در مورد تیم من بپرسید. سه بازیکن ما به دلیل مصدومیتی که داشتند بازی رفت را از دست دادند. ما تراکتورسازی را در بازی رفت 4 بر یک شکست دادیم و آیا این گل‌ها را با وقت کشی زدیم؟ عادلانه نیست که اینطور سؤال بپرسید. تیمی هستیم که برای اهداف بزرگ می‌جنگیم و وقتی این هدف ماست چنین مسائلی که می‌گویید به تیم ما نمی‌خورد. به نظرم ناعادلانه است، به خصوص در فوتبال که پس از یک بازی اینگونه درباره آن صحبت کنیم.

سرمربی النصر درباره اینکه تراکتورسازی از لحظات ابتدایی بازی برای حمله کردن و گل زدن به میدان می‌آید و چه برنامه‌ای برای کنترل این تیم دارید، گفت: نمی‌توانم درباره این مسئله صحبت کنم، اما همانطور که تراکتورسازی برای گل زدن به سمت دروازه ما حمله می‌کند، ما هم برنامه داریم که گل بزنیم.

یووانوویچ در خصوص اینکه تیمش در بازی رفت توپ و میدان را به تراکتورسازی داده بود و گلزنی کرد، گفت: فردا هم می‌خواهیم همین کار را کنیم. ما اکنون در مرحله حذفی هستیم و تعداد گل‌هایی که به ثمر می‌رسد تیم صعود کننده را مشخص می‌کند. امیدوارم این را درک کنید که من به عنوان سرمربی تیم نمی‌توانم درباره تاکتیک تیمم در بازی پیش‌رو صحبت کنم.

وی درباره اینکه همه تیم‌ها می‌گویند حضور هواداران در ورزشگاه نمی‌تواند باعث شکست شود، اما همه تیم‌ها در تبریز دو سه گل می‌خورند، گفت: درست می‌گویید، حضور هواداران مهم است، اما 22 بازیکنی که در زمین هستند بازی می‌کنند و تعیین‌کننده هستند.

 

کد خبر : ۳۷۳۸۶۵