خبرگزاری کار ایران

قائم مقام سازمان امداد و نجات خبر داد:

ارائه خدمات امدادی به 814 تن و نجات 33 متاثر از سیل و آب‌گرفتگی

asdasd
کد خبر : ۳۷۳۵۶۷

قائم مقام سازمان امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر با اعلام گزارش عملیات سیل و آب‌گرفتگی در ٧٢ ساعت گذشته، گفت: تا کنون خدمات امدادی لازم به 814 تن از متاثران از سیل و آب‌گرفتگی ارائه شده و عملیات جست‌وجو برای نجات یک مفقودی در سیل و آب‌گرفتگی شیروان ادامه دارد.

به گزارش ایلنا از پایگاه اطلاع‌رسانی جمعیت هلال‌احمر، مرتضی سلیمی با اشاره به تحت تاثیر سیل و آب‌گرفتگی بودن ٤ استان خراسان ‌‌رضوی و شمالی، سمنان و تهران در 72 ساعت گذشته، اظهار کرد: بر این اساس خدمات امدادی لازم به 814 تن از هموطنان در 25 شهر و روستای تحت تاثیر این استان‌ها ارائه شد.

وی با اشاره به اسکان اضطراری ٢٢ متاثر از سیل و آب‌گرفتگی، گفت: بر این اساس تخلیه اضطراری یکصد خانوار و در مجموع 450 تن از محل سکونت خود در روستای فیروزآباد شهرستان قوچان انجام و 33 تن نجات یافته و به مناطق امن منتقل شدند.

قائم مقام سازمان امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر با اشاره به مفقودی یک تن در سیل و آب‌گرفتگی شیروان، روستای پالکانلو سفلی، خاطرنشان کرد: بر این اساس تخلیه آب از 46 واحد مسکونی انجام و عملیات رهاسازی 18 دستگاه خودرو از مسیر سیلاب انجام شد.

وی با اشاره به به‌کارگیری ٤١ تیم امدادی شامل ١٣٥ امدادگر و نجات‌گر، افزود: بر این اساس برای تخلیه آب از منازل مسکونی 15 دستگاه موتورپمپ و لجن کش به کار گرفته شد و در این زمینه عملیات جستجوی یک مفقودی در شیروان همچنان ادامه دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز