خبرگزاری کار ایران

همزمان با سالروز آزادسازی خرمشهر انجام شد؛

نواخته شدن زنگ مقاومت در مدارس چهار محال و بختیاری

asdasd
کد خبر : ۳۷۳۵۴۵

مدیرکل بنیادحفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس چهارمحال و بختیاری گفت: نواختن زنگ مقاومت در مدارس سبب می‌شود دانش‌آموزان با ارزش‌های معنوی آشنا و مقاومت در برابر دشمن را یاد بگیرند.

به گزارش خبرگزاری ایلنا از شهرکرد، عباس عباسی صبح امروز در مراسم نواختن زنگ مقاومت با بیان اینکه سوم خرداد یک ارزش معنوی است، اظهار داشت: نواختن زنگ مقاومت در مدارس سبب می‌شود دانش‌آموزان ارزش معنوی مقاومت در برابر دشمنان را یاد بگیرند.

وی با اشاره به عملیات بیت‌المقدس افزود: این عملیات بزرگترین عملیات در دوران دفاع مقدس بود که با رمز"یا علی ابن ابیطالب" آغاز و با اراده نیروهای ایران 5 هزار و 400 کیلومتر مربع از مناطق خرمشهر آزاد شد.

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه 292 نفر از رزمندگان استان در عملیات بیت المقدس شرکت کردند، بیان کرد: 30 نفر از رزمندگان در این عملیات جانباز و 77 نفر از آن‌ها به درجه رفیع شهادت نائل آمدند.

عباسی با اشاره به نقس مؤثر ارتش، سپاه، بسیج و نیروهای مردمی در 8 سال دفاع مقدس خاطرنشان کرد: روز سوم خرداد سالروز پیروزی عملیات بیت‌المقدس و فتح خرمشهر است که با اراده قوی رزمندگان و نیروهای مردمی این عملیات به سرانجام رسید.

وی با بیان اینکه خرمشهر با الطاف الهی و رشادت‌ و جنگاوری اسلام آزاد شد، گفت: آزادسازی خرمشهر نتیجه طراحی عملیات دقیق و منظم شهید صیاد شیرازی بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز