خبرگزاری کار ایران

گزارش تمرین استقلال

تمرین امروز عصر آبی‌پوشان برگزار شد.

به گزارش ایلنا، تمرین تیم فوتبال استقلال جهت آماده‌سازی برای دیدار مقابل ذوب‌ اصفهان ساعت 17:45 امروز (شنبه) در زمین شماره 2 آزادی برگزار شد. 

* پیش از این که تمرین آغاز شود، بازیکنان استقلال در 2 گروه به تمرین تنیس فوتبال پرداختند.

* همچنین پیش از این که تمرین آغاز شود، پرویز مظلومی همه بازیکنان را در وسط زمین جمع کرد تا برای آنها صحبت کند، سرمربی استقلال که از عملکرد شاگردانش مقابل تیم ملی دانشجویان عصبانی بود در بخشی از اظهاراتش گفت: شما آبرو و حیثیت مرا برده‌اید و بهتر است خجالت بکشید.

* محسن کریمی هافبک جوان استقلال که به دلیل درگذشت عمویش به ساری سفر کرده بود امروز در تمرین حاضر شد و بازیکنان پس از دیدن او تسلیت گفتند. این بازیکن امروز تنها به دویدن دور زمین مشغول بود. 

* تعدادی از بازیکنان استقلال از جمله میلاد فخرالدینی، جابر انصاری، هرایر مگویان به تمرین سبک پرداختند و سپس محل تمرین را ترک کردند. سایر بازیکنان پس از گرم کردن در 4 دروازه کوچک فوتبال درون تیمی را انجام دادند. در این بخش تمرین مجید صالح چند بار به بازیکنان دستورات تاکتیکی را داد. 

* دکتر امین نوروزی به مانند روزهای گذشته تمرینات اختصاصی برای عادل شیحی در نظر گرفت. نوروزی پس از تمرینات اختصاصی برای شیحی از وی خواست تا به همراه او تنیس فوتبال بازی کند. برخلاف روزهای گذشته امروز استقبال چندانی از تمرین نشد و تنها حدود 30 نفر نظارگر تمرین بودند. این تعداد بیش‌تر در مورد پیوستن بازیکنان جدید به استقلال صحبت می‌کردند. 

* دروازه‌بانان استقلال زیر نظر حسین ترابپور تمرینات اختصاصی انجام دادند.

* نصرالله عبداللهی مشاوره ویژه سرپرست باشگاه استقلال از نزدیک نظارگر تمرین بود.

* خسرو حیدری، سجاد شهاب‌زاده و امید ابراهیمی غایبان تمرین بودند.

* با تصمیم کادر فنی تمرین فردای (یکشنبه) آبی‌پوشان تعطیل است. 

تیم فوتبال استقلال 9 خرداد در فینال جام حذفی به مصاف ذوب‌آهن اصفهان خواهد رفت. این دیدار قرار است ساعت 21 در ورزشگاه خرمشهر برگزار شود.

 

کد خبر : ۳۷۳۳۲۶