خبرگزاری کار ایران

راند اول مسابقات موتورکراس قهرمانی کشور-بابلسر

تهران قهرمان تیمی مسابقات موتور کراس شد

مسابقات موتور کراس قهرمانی کشور، روز جمعه با قهرمانی تیم تهران در شهر بابلسر برگزار شد.

به گزارش ایلنا و به نقل از  روابط عمومی فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی کشور، در اولین راند این مسابقات که با حضور محمود صیدانلو رئیس فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی کشور و هیات اجرایی مسابقات برگزار شد، تیم تهران در رده تیمی بیشترین امتیاز را به دست آورد و به مقام قهرمانی قهرمانی دست یافت.

نتایج راند اول مسابقات قهرمانی کشور به شرح زیر است:

در 65cc محمدحسین دانش‌پژوه، میلاد هادی‌نژاد و پوریا ثابتی‌فر به ترتیب مقام اول تا سوم را به دست آوردند.

در موتورهای 85cc محمد خدادادی از لرستان، مجتبی ارشدی از فارس و پیمان علیزاده از تهران توانستند مقام اول تا سوم را به دست آورند.

در رده جوانان و موتورهای250cc علی گوشه‌نشین از فارس، مجتبی شجاعی از مازندران و رضا نادری از تهران حائز رتبه‌های اول تا سوم شدند.

همچنین در 450cc جوانان امیر ثابتی‌فر از تهران، مرات نراقی از تهران و بهرام توسلی‌کیا از سیستان و بلوچستان رتبه‌های اول تا سوم را به دست آوردند.

در این دوره از مسابقات همچنین 250cc پیشکسوتان، مرتضی موسوی از مازندران، محمد کاووسی از لرستان و حمید نوروزی از مازندران اول تا سوم شدند.

همچنین در 450cc پیشکسوتان جواد زنجانیان از تهران، مجید نصیرلو از تهران و فریدون نورمحمدان از تهران مقام‌های اول تا سوم را به دست آوردند.

در بخش تیمی نیز تیم تهران مقام اول را به دست آورد و تیم توابع تهران توانست رده دوم تیمی را به دست آورد. رده سوم تیمی موتورکراس قهرمانی کشور نیز به تیم استان مازندران رسید.

 

کد خبر : ۳۷۳۱۱۵