خبرگزاری کار ایران

دبیر خانه کارگر مهاباد تصریح کرد:

یکی از ضروریات امروزی جامعه کارگری ارتقاء سطح علمی کارگران است

asdasd
کد خبر : ۳۷۳۱۰۰

دبیرخانه کارگر مهاباد گفت: درسالی که بنام سال اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل نامگذاری شده، ادامه تحصیل و ارتقاء دانش کارگران و کسب علم و دانش در امر تولید و بالا بردن کیفیت تولید کمک شایانی به اقتصاد کشور خواهد کرد.

به گزارش خبرگزاری ایلنا از مهاباد، مصطفی نژاد در همایش تقدیر وتشکر از کارگران مجموعه دانشگاه علمی وکاربردی گفت: در راستای ارتقاء سطح علمی کارگران و فرزندان آنها، خانه کارگر مهاباد با برگزاری اردوهای آموزش رایگان کامپیوتر ، زبان ، حسابداری ، خیاطی و خطاطی آماده ارائه خدمات آموزشی به آنهاست.

وی افزود: برابر تفاهم نامه همکاری که با دانشگاه علمی و کاربردی شماره 3 مهاباد به امضاء رسیده اعضای خانه کارگر می‌توانند از تخفیف هایی در پرداخت شهریه دانشگاه جهت بالابردن سطح تحصیلات تکمیلی استفاده کنند.

وی ادامه داد: هرچقدر کارگران از نظر علمی و فنی ارتقاء پیدا کنند ، کارفرما در محیط کاری نیاز بیشتری به کارگر فنی خواهند داشت و این مهم باعث امنیت شغلی کارگران خواهد بود.

دبیر اجرایی خانه کارگر مهاباد ضمن تاکید بر ارتقاء علمی کارگران حاضر در مراسم گفت : خداوند در قرآن کریم فرموده سرنوشت هیچ قومی را  عوض نخواهیم کرد مگر آنکه خودشان بخواهند ، پس ما باید خودمان تلاش کنیم تا از فرصت های پیش آمده از نظر علمی و فنی میزان سواد خود را ارتقاء دهیم و هر چقدر از نظر سواد و علم بالایی برخوردار باشیم کارفرما احساس نیاز بیشتری در محیط کار خواهد داشت .

مصطفی نژاد ادامه داد : در سالی که توسط مقام معظم رهبری بنام سال اقتصاد مقاومتی ، اقدام و عمل نامگذاری شده ، ادامه تحصیل و ارتقاء دانش کارگران عزیز کشورمان و کسب علم و دانش در امر تولید و بالا بردن کیفیت تولید کمک شایانی به اقتصاد کشور خواهد داشت.

وی در خاتمه افزود: پس وظیفه شرعی و قانونی ماست که با دست در دست هم قراردادن جهت بالابردن کیفیت محیط کار و تولیدات ملی جهت پیروی از فرمایشات مقام معظم رهبری، شعار اقتصاد مقاومتی ، اقدام و عمل را تحقق بخشیم و برای سرافرازی کشورمان کماکان از هیچ تلاشی کوتاهی نکنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز