خبرگزاری کار ایران

فاضل‌میبدی در گفت‌وگو با ایلنا:

مردم خسارت‌های احمدی‌نژاد به کشور را فراموش نکرده‌اند

یک استاد حوزه و دانشگاه با بیان اینکه مردم خسارت‌های احمدی‌نژاد به کشور را فراموش نکرده‌اند، گفت: احمدی‌نژاد به جای فکر بازگشت به قدرت فکر پاسخ به اقدامات گذشته باشد.

حجت الاسلام و المسلمین محمدتقی فاضل میبدی در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی ایلنا، با اشاره به تلاش محمود احمدی‌نژاد برای بازگشت به قدرت سیاسی ایران، اظهار داشت: مثل اینکه دولت او و طرفدارانش، اقدامات و کارهایی که باعث خسارت به کشور شدند را فراموش کرده‌اند.

او افزود: در دوره احمدی‌نژاد ضربه‌هایی به نظام جمهوری اسلامی، مردم و کشور وارد شد که همه آن‌ها را با تمام وجود لمس کردند؛ واقعا عملکردهای بدی در آن دوره وجود داشت که جبران آن‌ها سال‌ها طول می‌کشد.

این فعال سیاسی گفت: درست است که احمدی‌نژاد یارانه ۴۵ هزار تومانی به مردم داد ولی این همه گرانی و تحریم‌های ظالمانه و ضربه‌های بزرگی که در اثر تحریم‌ها بر ملت ایران وارد شد قابل فراموشی نیست؛ همچنین درآمدهای کلانی در دوره دولت سابق حیف و میل شد و مردم از آن‌ها مطلع هستند.

فاضل میبدی با بیان اینکه احمدی‌نژاد به جای فکر بازگشت به قدرت، فکر پاسخ به اقدامات گذشته باشد، گفت: ‌ این آرزوی محالی است که احمدی‌نژاد با وجود آن پرونده‌هایی که در دادگاه‌ها برای اطرافیان ایشان هست که خود او یا از آن اشخاص دفاع کرده و یا در مقابل تخلفات آنان سکوت می‌کرد، بتواند به قدرت برگردد، چون مردم به هیچ عنوان آن اقدامات و ضررهایی که به کشور وارد شد را فراموش نمی‌کنند.

او در پایان با بیان اینکه احمدی‌نژاد باید به جای فکر بازگشت به قدرت فکری به حال پاسخ به اقدامات گذشته خود داشته باشد، تصریح کرد: به دلیل اینکه مردم خسارت‌های دولت سابق را فراموش نمی‌کنند، بازگشت آن شرایط محال است.

کد خبر : ۳۶۱۰۱۲