خبرگزاری کار ایران

رئیس سازمان دانش‌آموزی هندیجان

اردوی مُوت پیشاهنگان هندیجان برگزار می‌شود

رئیس سازمان دانش‌آموزی شهرستان هندیجان گفت: با حضور مربیان و اساتید سازمان دانش‌آموزی استان خوزستان دوره ضمن خدمت و اردوی مُوت درون شهرستانی و آموزش مهارت‌های پیش‌آهنگی به مربیان پرورشی و دانش آموزان هندیجان داده خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری ایلنا از بندر هندیجان، الهام حیاتی امروز اظهار داشت: به‌ منظور آشنایی دانش آموزان با زندگی در شرایط سخت و آماده کردن آن‌ها برای حضور در اجتماع و کسب مهارت‌های لازم یادگیری در همه امور زندگی و اجتماعی دوره ضمن خدمت پیشاهنگی برای آن‌ها تدارک دید ه‌ایم.

وی افزود: علاوه بر این، برای آشنایی مربیان پرورشی مدارس نیز کلاس‌های یادگیری فنون تدریس روش‌های پیش‌آهنگی نیز تدارک دیده‌ شده که در اواخر همین هفته کلاس‌ها تشکیل خواهد شد.

حیاتی تأکید کرد: جهت هماهنگی‌های بیشتر جلسه هم‌اندیشی مربیان در سالن جلسات اداره آموزش‌وپرورش شهرستان هندیجان برگزار شد و در آن جلسه مقرر شد مربیان مدارس برای آموزش یک گروه شش‌نفره دانش آموزان پیشاهنگ دختر و پسر آمادگی لازم را داشته باشند.

رئیس سازمان دانش‌آموزی آموزش‌وپرورش شهرستان هندیجان ادامه داد: اردوی موُت که به اردوی درون شهرستانی اطلاق می‌گردد پنجشنبه و جمعه همین هفته با حضور مسئولین و اساتید سازمان دانش‌آموزی استان خوزستان در استادیوم آزادی هندیجان برگزار خواهد شد.

وی عنوان کرد: اردوی تشکیلاتی مُوت سازمان دانش‌آموزی هندیجان در مقاطع متوسطه اول، دوم و دوره ابتدایی و با شرکت کلیه مربیان پرورشی خواهر و برادر برگزار می‌شود.

حیاتی در خصوص اهداف اردو گفت: این اردو، دو روزه بوده و پیشاهنگان پیشتاز و فرزانه، آموزش‌هایی از قبیل جهت‌یابی، زندگی در شرایط سخت و بحرانی، گره‌زنی، نظام جمع و دیگر مهارت‌های لازم را فرا خواهند گرفت.

رئیس سازمان دانش‌آموزی هندیجان اظهار داشت: صبح روز سه شنبه 24 فروردین‌ماه، برادران باید در استادیوم ورزشی آزادی حاضر شوند و آموزش‌های لازم را کسب کنند و در روز چهارشنبه 25 فروردین خواهران باید در استادیوم حاضر شده و آموزش‌های خود را فرا گیرند.

کد خبر : ۳۶۰۶۸۶