خبرگزاری کار ایران

تراکتورسازی امید قهرمانی دارد

مناجاتی: حاضریم در کره ماه با الاتحاد بازی کنیم

مدیرفنی تراکتورسازی گفت: تا لحظه‌ای که شانس قهرمانی داریم برای رسیدن به قهرمانی تلاش خواهیم کرد.

مهدی مناجاتی، مدیر فنی تراکتور سازی تبریز در گفت‌و‌گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری ایلنا گفت: بازی در اصفهان همواره برای همه تیم‌های لیگ برتر سخت و چالش برانگیزی است و فرقی هم ندارد که تیم حریف در چه شرایطی قرار داشته باشد. خدا را شکر ما در بازی مقابل تیم خیلی خوب ذوب‌آهن بهترین نتیجه را گرفتیم و با کسب سه امتیاز توانستیم در کورس قهرمانی باقی بمانیم. ما نگاهی به نتایجی که در دیگر دیدارها رخ می‌دهد نداریم و تنها به پیروزی به بازی‌های خودمان فکر می‌کنیم و همواره به قهرمانی امیدواریم و تا زمانی که شانس داریم، تمام تلاش‌مان را برای کسب قهرمانی می‌کنیم.

وی در مورد پیش‌بینی خود از جایگاه تراکتور در جدول در انتهای لیگ نیز عنوان کرد: قطعا تراکتور را در بین سه تیم برتر خواهید دید، تراکتور با توجه به کادرفنی‌ قوی و کارآمد و داشتن برنامه‌های فنی در هر دیدار با برنامه بازی می‌کند و بازیکنان هم تا کنون توانسته‌اند از پیاده کردن برنامه‌ها در داخل زمین نتیجه‌های لازم را بگیرند. تلاش ما این است که به روند پیروزی‌هایمان ادامه بدهیم و هفته آینده هم به مانند همه بازی‌ها در مقابل صبا ظاهر می‌شویم. در شرایط فعلی لیگ همه بازی‌های ما دشوار و حساس است و نمی‌توانیم تیمی را دست کم بگیریم.

مدیر فنی تراکتورسازی تبریز همچنین در خصوص بازی‌های این تیم در لیگ قهرمانان آسیا و حاشیه‌هایی که در مورد محل برگزاری مسابقات با تیم الاتحاد عربستان افزود: ما با توجه به نتیجه‌های گرفته شده و صدرنشینی در جدول این رقابت‌ها جز مدعیان هستیم و به مانند لیگ برتر با برنامه‌ریزی‌هایی که صورت گرفته می‌توانیم نتایج خوبی بگیریم و نماینده ارزشمندی برای ایران باشم. برای ما مهم نیست که کجای کره زمین با تیم‌های عربستانی بازی کنیم، آن‌ها کشورهایی مانند قطر را پیشنهاد دادند ولی ما می‌گوییم حاضریم با آنها در کره ماه یا حتی در کویر هم بازی کنیم و آمادگی آن را داریم که هر دو بازی را در جده برگزار شود، منش پهلوانی ایرانیان در جهان ثابت شده است، مسوولین فوتبال آسیا هم این موضوع را به خوبی می‌دانند، امروزه می‌بینیم که همه مسوولین فیفا بر خارج شدن مسایل سیاسی از ورزش تاکید می‌کنند و به نوعی این موضوع تخلف هم محسوب می‌شود و باید با عربستان بخاطر این رفتارها برخورد شود. ما کشور مستقلی هستیم که روابط بین‌الملل خوبی هم داریم و اینکه می گویند آمادگی میزبانی نداریم در هیچ کجای دنیا به جز داخل عربستان مخاطب ندارد.

 

کد خبر : ۳۶۰۵۸۸