خبرگزاری کار ایران

عبداللهی: انتقاد از مظلومی دراین مقطع، از سر کینه است

پیشکسوت استقلال می‌گوید هرکس از این تیم درحال حاضر انتقاد کند، استقلالی نیست.

به گزارش ایلنا، به نقل از سایت باشگاه استقلال، نصرالله عبداللهی درباره دیدار این تیم برابر سپاهان اصفهان گفت: اینکه تیم بعد از تعطیلی لیگ نتواند کیفیت خوب خود را تکرار کند طبیعی است اما در این بازی ما از لحاظ بدنی افت نداشتیم و در دقایق پایانی توانستیم نمایش خوبی داشته باشیم ولی متاسفانه دو امتیاز این بازی را از دست دادیم. استقلال همچنان در میان مدعیان حضور دارد و مطمئن باشید که این تیم به مسابقات و روزهای خوب خود باز خواهد گشت.

وی ادامه داد: اکنون نیز بازیکنان می خواهند با برد در دربی این نتیجه را تلافی کنند تا مایه خوشحالی هواداران شوند. همین که بازیکنان متوجه ایرادات خود شده اند نشان می دهد که تفکر تیم مثبت است و همه می خواهند تا با کسب پیروزی در دربی این تساوی را جبران کرده باشند.

پیشکسوت باشگاه استقلال ضمن مثبت دانستن این موضوع که رقابت در بالای جدول نزیک شده است، بیان کرد: نزدیک شدن تیم های مطمئنا اتفاق خوبی است و بازیکنان با این شرایط به اهمیت کار بیشتر پی خواهند برد. زمانی که رقیبان استقلال به نزدیکی این تیم می رسند، تلاش بازیکنان ما برای حفظ جایگاه بیشتر از قبل خواهد بود.

او درباره دیدار روز جمعه استقلال در دربی پایتخت گفت: این دیدار با همه بازی ها متفاوت است و به امید خدا استقلال پیروز این مسابقه خواهد بود. در بازی دور رفت ما از پرسپولیس شرایط بهتری داشتیم اما این دیدار به تساوی رسید که نشان می دهد شرایط این دیدار با همه بازی ها متفاوت است و نباید گفت که چون رقیب ما در آخرین بازی پیروز شده است پس آنها برنده هستند. پرسپولیس نیز در بازی برابر ملوان با گل دقیقه 94 توانست برنده باشد که اگر آن گل به ثمر نمی رسید مطمئنا این فضا سازی ها اکنون وجود نداشت.

عبداللهی ضمن حمایت قاطع از مظلومی بیان کرد: مگر می شود به سرمربی که در تمام فصل با وجود همه مشکلات صدر نشین بوده است و در فینال حذفی حضور دارد، این گونه انتقاد کرد؟ هر انتقادی در این مقطع از فصل از سر کینه است. استقلال در لیگ استمرار داشته است و اگر کسی اکنون به دنبال انتقاد کردن از تیم باشد نباید خود را استقلال بنامد.

او در پایان خطاب به هواداران گفت: بابت حضور آنها در ورزشگاه در جریان دیدار با سپاهان بسیار تشکر می کنم و از آنها می خواهم روز جمعه استقلال را تنها نگذارند. تمام مجموعه استقلال نیز تلاش می کنند تا آنها جمعه خوشحال به خانه بازگردند.

کد خبر : ۳۶۰۵۷۱