خبرگزاری کار ایران

رئیس ستاد همراهان تدبیر و امید فارس:

اعتماد مردم به لیست امید نشان‌دهنده امید به آینده و اعتماد به تفکر حامی دولت است

asdasd
کد خبر : ۳۶۰۵۴۱

رئیس ستاد همراهان تدبیر و امید در فارس گفت:حضور گسترده مردم در دور دوم انتخابات مجلس تکمیل کننده فرایندی است که نشان دهنده بلوغ سیاسی مردم ما بود.

به گزارش خبرنگار ایلنا از شیراز، جواد جمشیدی که ظهر امروز دوشنبه در جمع خبرنگاران سخن می گفت، با اشاره به آثار مهم ملی و بین المللی حضور پررنگ مردم در انتخابات افزود: جدی گرفتن مرحله دوم انتخابات زمینه تشکیل مجلسی که دغدغه اش مرتفع ساختن خواست مردم است را فراهم می سازد.

وی لازمه ایجاد رونق اقتصادی در کشور را تشکیل مجلسی توانمند دانست و افزود: اهمیت مرحله دوم انتخابات کمتر از مرحله اول نیست.

رئیس ستاد همراهان تدبیر و امید در فارس، اقبال عمومی مردم به لیست امید را پاسخ به برخی بد اخلاقی ها و  بی‌قانونی‌ها ارزیابی کرد و افزود: انتخابات 7 اسفند پیام‌های روشنی برای جامعه داشت که می بایست گروه ها و تشکل ها سیاسی با نگاه ویژه این پیام ها را تجزیه و تحلیل کنند.

جمشیدی اعتماد مردم به لیست امید را نشان دهنده امید به آینده و اعتماد به تفکر حامی دولت دانست وگفت: نتایج دور اول انتخابات در حوزه های مختلف حکایت از افزایش محبوبیت گفتمان مبتنی بر عقلانیت و تدبیر داشت.

وی به دست آوردن اکثریت کرسی های مجلس توسط نامزدهای لیست امید را با اهمیت توصیف کرد و تاکید کرد: اگر قرار باشد پیروزی 7 اسفند تکمیل شود و نمایندگان مردم در این مجلس برنامه‌ای را محقق کنند تا به تعهدات‌شان به مردم عمل کنند باید همه کمک کنیم تا اکثریت مجلس را به دست آوریم.

جمشیدی حفظ انسجام بین سیاسیون و روحیه و نشاط ایجاد شده در دور اول انتخابات را لازمه برگزاری انتخابات پرشور در مرحله دوم دانست، افزود: مجلس آینده می تواند رونق اقتصادی و عملیاتی شدن اقتصاد مقاومتی، فضای آرام و بدون تنش را در کشور ایجاد کند.

رئیس ستاد همراهان تدبیر و امید در فارس با انتقاد از برخی موضع گیری‌ها که تلاش کرد در مرحله اول انتخابات با ایجاد جدل‌های بی‌حاصل سیاسی و رو در رو قرار دادن مسئولان و ارکان نظام مردم را نسبت به لیست امید بدبین کند افزود: این بد اخلاقی ها نه تنها کمکی به مسایل مربوط به کشور نمی‌کند، بلکه در فرآیند پیشرفت و توسعه کشور هم خلل ایجاد می‌کند.

جمشیدی در پاسخ به سئوالی در خصوص موضع ستاد همراهان تدبیر و امید درحوزه هایی که معرفی نمایندگان آن به مرحله دوم کشیده شده است، گفت:این ستاد در حوزه انتخابیه شیراز از علی اکبری، داراب و زرین دشت از رضا انصاری و در حوزه انتخابیه ممسنی و رستم از مسعود گودرزی حمایت خواهد کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز