خبرگزاری کار ایران

سخنگوی انجمن هنرمندان نقاش در گفت‌و گو با ایلنا:

درحال تدوین اساسنامه جدید هستیم

سخنگوی انجمن هنرمندان نقاش با بیان اینکه مواردی در اساسنامه انجمن بود که باید تغییر می‌کرد؛ گفت: فعالیت‌های انجمن هنرمندان نقاش به بعد از تصویب اساسنامه موکول شده است.

منیژه صحی (سخنگوی انجمن هنرمندان نقاش) در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا، با بیان اینکه در حال حاضر مشکل چندانی نداریم؛ اظهار کرد: در حال تدوین وبررسی اساسنامه انجمن هستیم چراکه بعد از گذشت 15 الی 16 سال که از اساسنامه و تاسیس انجمن، لازم دانستیم تا تغییراتی روی آن صورت گیرد و بسیاری از موارد آن باید اصلاح شود.

او با اشاره به اینکه این اصلاحات در مراحل پایانی است؛ افزود: پس از اتمام اصلاحات، اساسنامه جدید را برای اعضا ارسال می‌کنیم تا آنها نظرات‌شان را در خصوص اساسنامه ارائه دهند و در صورت لزوم نیز پیشنهادات اعضا در اساسنامه قرار گیرد و پس از آن به وزارت ارشاد و فرهنگ اسلامی ارسال کنیم تا به تصویب آنها نیز برسد.

سخنگوی انجمن هنرمندان نقاش گفت: درحال حاضر تمام فعالیت‌های انجمن متوقف شده تا اساسنامه انجمن کامل شود چراکه این مسئله بسیار مهمی است، همچنین سیاست‌های کلی هیات‌مدیره نیز تدوین شود و در حال حاضر نیز جلساتی در این‌باره برگزار شده و نتایجی را بدست آوردیم. به زودی فعالیت کمیته‌ها، نمایشگاه‌ها، کارهای انتشاراتی و آموزشی  آغاز خواهد شد.

 

کد خبر : ۳۶۰۴۹۸