خبرگزاری کار ایران

سپاهان دیروز بهتر بازی کرد

کربکندی: استقلالی‌ها استرس دربی را داشتند

کارشناس فوتبال ایران معتقد است بازیکنان استقلال کیفیت لازم را در بازی با سپاهان نداشتند.

رسول کربکندی، کارشناس فوتبال ایران در مورد بازی دیروز استقلال و سپاهان به خبرنگار ورزشی ایلنا گفت: بازی‌های استقلال در این چند هفته اخیر نکته مثبتی نداشته است و بازی دیروز هم از این قاعده جدا نیست. استقلال کیفیت و شادابی لازم را نداشت و سپاهان در بعضی از دقایق بهتر از استقلال بازی کرد. در مجموع بازی کیفیت چندانی از لحاظ فنی نداشت.

او ادامه داد: به نظر من بازیکنان استقلال استرس و نگرانی قبل از دربی را داشتند و این باعث افت آنها شده بود. پرسپولیس در هفته های اول در انتهای جدول قرار داشت اما الان با استقلال هم امتیاز شده است و طبیعی هم هست که استقلال نگران از دست رفتن قهرمانی باشد.

کارشناس فوتبال ایران در مورد صحبت‌های پرویز مظلومی که گفت سپاهان برای یک امتیاز به تهران آمده بود و دفاعی بازی می‌کرد گفت:  من اصلا چنین نظری ندارم و سپاهان در بسیاری از دقایق بازی عملکرد بهتری نسبت به استقلال داشت، از طرفی هم یک امتیاز اصلا به درد سپاهان نمی‌خورد و  دلیلی هم  ندارد که سپاهان از این تساوی رضایت داشته باشد چون آن ها به دنبال بهبود وضعیت خود در جدول هستند.

عده ای معتقدند محرم نویدکیا در این فصل حاشیه‌های زیادی برای سپاهان به وجود آورده است، شما هم چنین نظری دارید؟‌ کربکندی در پاسخ به این سوال گفت: من در درون تیم سپاهان نیستم و از بسیاری از مسائل خبر ندارم اما تیم سپاهان در اول فصل برای قهرمانی بسته شد و بودجه زیادی هم داشت، بنابراین مشخص است که تیم سپاهان مشکلات زیادی در درون تیم خود دارد اما به طور قطع نمی‌توانم بگویم مقصر نتایج ضعیف سپاهان چه کسی است.
 

کد خبر : ۳۶۰۴۷۱