خبرگزاری کار ایران

فرمانده نیروی انتظامی کاشان

ضریب امنیتی مسافران درتعطیلات نوروزی کاشان صد درصد بوده است

فرمانده نیروی انتظامی کاشان، از ضریب امنیتی صددرصدی مسافران نوروزی در 15 روز تعطیلات نوروزی خبر داد.

سرهنگ کارآگاه «مهدی‌پور غلامحسین» ظهر چهارشنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه گفت: با توجه به برنامه‌ریزی‌ها، تشکیل کمیسیون‌های ویژه فرماندهی و قرارگاه‌های پیشگیری از سرقت خوشبختانه در 15 روز اول  سال 95 نسبت به مدت مشابه  سال قبل با کاهش 8 درصدی  جرایم سرقت و افزایش 18 درصدی  کشفیات مواد مخدر درشهرستان کاشان مواجه بوده‌ایم.

وی با اشاره به اینکه  آمار کشف وقوع سرقت در 15 روز تعطیلات نوروزی با تلاش وهمت پرسنل خدوم نیروی انتظامی این شهرستان 102 درصد بوده است. یادآور شد: در راستای پیشگیری از سرقت با اجرای طرح آرامش در ایام تعطیلات نوروزی دراین شهرستان 85 سارق  معتاد را دستگیر و به کمپ‌های ترک اعتیاد معرفی کرده‌ایم.

پور غلامحسین با بیان اینکه در15 روز تعطیلات نوروزی  یک میلیون و 857 هزار و688 نفر مسافر وارد شهرکاشان شده‌اند.گفت: از این تعداد  242 هزار و247 نفر در اماکن پذیرایی شهرستان در هتل‌ها، مسافرخانه‌ها، خانه‌های تاریخی و مدارس  و حسینیه‌های شهرستان کاشان اسکان داده شدند.

فرمانده نیروی انتظامی کاشان، از وقوع یک تصادف فوتی درون شهری در ایام تعطیلات نوروزی در شهرستان کاشان خبر داد وگفت: در مقایسه با مدت مشابه  سال گذشته در تصادفات فوتی افزایش و کاهشی را در سطح شهرکاشان نداشتیم.

وی از کاهش 14 درصدی افزایش تصادفات جرحی در این ایام خبر داد و گفت: در حوزه برون شهری با 25 درصد کاهش تصادفات فوتی مواجه بودیم و در مجموع با کاهش 36 درصدی کاهش تصادفات فوتی و 18 درصدی جرحی دردرون وبرون شهری کاشان مواجه بوده‌ایم.

وی از 3790 تماس فوریت‌های پلیسی 110 در ایام تعطیلات نوروزی در این شهرستان خبر داد و گفت: از این تعداد تماس 2040  مورد عملیاتی شده،  1664 مورد تماس‌های مشاوره‌ای، 25 مورد تماس امداد ونجات و 60 مورد هم مورد رسیدگی قرارگرفته است.

کد خبر : ۳۵۹۳۸۲