خبرگزاری کار ایران

در سال ۹۴صورت گرفت؛

آموزش 9812 نفر در مرکز آموزش ضمن خدمت شهرداری ارومیه

مدیر آموزش شهرداری گفت: در سال گذشته، در مجموع9812 نفر از کارکنان شهرداری ارومیه در طول بیش از 181 هزار ساعت، آموزش دیدند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از ارومیه، «بهزاد قربانی فر» با بیان این خبر گفت: در سال 94،  103 دوره برای بیش از 9812 نفر از کارکنان شهرداری ارومیه برگزار شده است.

 قربانی افزود: در سال گذشته اطلاعات کلیه پرسنل در سامانه آموزشی جام ثبت و گواهینامه های آنان نیز بارگذاری شده است، به نحوی که هر نفر می تواند با مراجعه به این سامانه از وضعیت شناسنامه و کارنامه آموزشی خود اطلاع پیدا کند.

 وی تاکید کرد: بیش از 60 نفر از کارکنان رسمی و پیمانی ازمزایای اداری مربوط به تعجیل در گروه و اخذ فوق العاده ویژه شغلی بهره مند شده اند.

قربانی فر درادامه اظهار داشت: رویکرد اصلی این مرکز، ارتقای کیفیت آموزشهای ارایه شده  و نیز بعد عملی آن، برای افزایش راندمان کاری کارکنان می باشد.

مسئول مرکز آموزش ضمن خدمت شهرداری در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به کسب رتبه برتر مرکز آموزش ضمن خدمت در بخش شاخص های ارزیابی گفت : در دو ساله اخیر  مرکز آموزش شهرداری ارومیه در تمامی شاخص های مربوطه توانسته است نمره قابل قبولی دریافت نماید.

وی در پایان با اشاره به اهمیت آموزشهای ضمن خدمت اظهار امیدواری کرد در سالجاری نیز با ارائه دوره های آموزشی تخصصی و کاربردی، توان و سطح مهارت شغلی کارکنان بالا رود تا رضایتمندی شهروندان از خدمات شهرداری ارومیه در بالاترین حد ممکن تامین شود.

کد خبر : ۳۵۹۳۶۶