خبرگزاری کار ایران

با آهنگسازی حسین علیزاده؛

فراخوان پروژه «غمنومه‌ی فریدون» منتشر شد

پیمان قدیمى نویسنده و کارگردان پروژه‌ى چند رسانه اى "غمنومه‌ى فریدون" به آهنگسازى حسین علیزاده پیش تولید فازِ کنسرت ـ تئاتر این اثر را با انتشار فراخوان بازیگری آغاز کرد.

به گزارش ایلنا؛ به دنبال اجرای کنسرت-تئاتر « غم نومه ى فریدون» پیمان قدیمى براى تکمیل گروه بازیگران خود در فراخوانى از افراد مستعد و واجد شرایط دعوت به همکارى کرد.

در پروژه‌ى «غم نومه فریدون»  که سال جارى در مدیوم و فازهاى مختلف منتشر خواهد شد بازیگران و صداپیشگانى نظیر صابر ابر، فرهاد اصلانى، امیر جعفرى، سیامک صفرى، حبیب رضایى، ژاله علو، فاطمه معتمد آریا، آیدا شاملو و زنده یاد مرتضی احمدى ایفای نقش کرده اند. علاوه بر این، برای اجرای کنسرت-تئاتر این پروژه که به زودی در تالار وحدت روی صحنه خواهد رفت، بناست علاوه بر هنرمندان فوق از بازیگران مستعد دعوت به همکاری شود. محدوده ى سنى هجده تا سى سال، تمرکز و تخصص در زمینه ى فیزیکال تئاتر، توانمندی هاى بدنى و درک و شناخت هنرهاى تجسمى از پارامترهاى انتخاب و حضور در گروه بازیگران این پروژه است."

علاقه مندان به شرکت در کنسرت- تئاتر «غم نومه فریدون» به تهیه کنندگى پیمان قدیمى و مهرداد بهاالدینى مى توانند تا تاریخ ٢٨ فروردین ماه، عکس تمام قد و کارنامه ى هنرى خود را به تلگرام شماره تماس ٠٩٢١١٨٨٤٩٧٩ ارسال نمایند تا پس از بررسى و تایید گروه کارگردانى، از برگزیدگان براى حضور در جلسه ى نهایى انتخاب (اودیشن) دعوت به عمل آید.

کد خبر : ۳۵۹۳۵۴