خبرگزاری کار ایران

حسین عبدی در گفت‌وگو با ایلنا:

کسی فکر نمی‌کرد پرسپولیس مدعی قهرمانی شود/ امیدوارم ما برنده دربی باشیم

اگر به 9 ماه پیش بازگردیم کمتر کسی فکر می‌کرد که ما بتوانیم یکی از مدعیان اصلی قهرمانی باشیم.

حسین عبدی، سخنگوی هیات مدیره باشگاه پرسپولیس در گفت و گو با خبرنگار ورزشی ایلنا گفت: اگر به 9 ماه پیش بازگردیم کمتر کسی فکر می‌کرد که ما در هفته بیست و چهارم بتوانیم یکی از مدعیان اصلی قهرمانی باشیم ولی با توجه به حمایت های مالی و معنوی چه در متن باشگاه و چه در حاشیه باشگاه شرایط به نحوی رقم خورد تا اکنون ما یکی از سه تیم بالای جدول باشیم.

وی ادامه داد: حضور هواداران پرسپولیس که صاحبان اصلی تیم هستند را باید یکی از فاکتورهای اصلی رسیدن به این آرامش دانست و با این روند رو به رشد می توان به قهرمانی نزدیک تر و امیدوارتر شد اکنون همه باید با هم کمک کنیم تا در پایان فصل هواداران را خوشحال کنیم.

سخنگوی هیات مدیره باشگاه پرسپولیس در خصوص تمدید قرارداد برانکو و شایعاتی که در خصوص مبلغ قرارداد وی در فصل بعد در رسانه ها عنوان شده است، افزود: با توجه به نتیجه هایی که پس از آمدن برانکو برای تیم رقم خورد همه دوستداران این تیم باید به ماندن او روی نیمکت امیدوار باشند پس در پی شایعات نروند، ما هنوز قراردادی به امضا نرسانده‌ایم تا بخواهیم مبلغ قرارداد را رسانه‌ای کنیم در صورت عقد قرارداد مبلغ هم مشخص می‌شود.

عبدی در مورد حضور پرسپولیس در ورزشگاه شهید کاظمی گفت: تمامی همکاری ها و هماهنگی ها با مسوولین مربوط صورت گرفته و با رفع مشکلات موجود که یکی از مهمترین آنها نامساعد بودن زمین چمن است به زودی در آنجا تمرین خواهیم کرد.

سخنگوی باشگاه پرسپولیس در پایان با مهم دانستن دربی تاکید کرد: بازی دربی در شرایط غیر حساس هم برای هر دو تیم از اهمیت بسیاری برخوردار است اما بازی پیش رو می‌تواند از نظر امتیازی به برنده بازی برای رسیدن به قهرمانی کمک کند، امیدوارم در انتهای بازی ما پیروز باشیم.

کد خبر : ۳۵۹۳۱۸