خبرگزاری کار ایران

مدیرکل امور بانوان استانداری لرستان خبر داد

احداث مجموعه تفریحی‌ ورزشی برای بانوان در جنوب شهر خرم‌آباد

مدیرکل امور بانوان استانداری لرستان گفت: شهرداری خرم‌آباد مجموعه تفریحی‌ ورزشی در جنوب شهر خرم‌آباد برای بانوان احداث کند.

به گزارش خبرنگار ایلنا در خرم‌آباد، لیلا سلاحورزی در مراسم تجلیل از بانوان شاغل در شهرداری خرم‌آباد که در سالن جلسات شهرداری برگزار شد، کوچک‌ترین نهاد هر جامعه را خانواده دانست و افزود: مادران رکن اساسی خانواده هستند که نقش بسزا و مؤثری در عملیاتی کردن امور خانواده‌ دارند.

وی یکی از عوامل رسیدن به توسعه پایدار را استفاده از تمامی ظرفیت‌های موجود جامعه دانست و اظهار کرد: زنان یکی از ظرفیت‌های جامعه هستند که باید از توانمندی آن‌ها استفاده شود.

وی ضمن انتقاد از ناکافی بودن فضای پارک بانوان شهر خرم‌آباد بیان کرد: پارک بانوان خرم‌آباد برای جمعیت بانوان این شهر کافی نیست بنابراین از شهرداری خرم‌آباد درخواست می‌شود تا مجموعه تفریحی و ورزشی در جنوب شهر خرم‌آباد برای بانوان احداث کند.

مدیرکل امور بانوان استانداری لرستان با بیان اینکه بانوان باید از شادابی و سلامت لازم برخوردار باشند عنوان کرد: اگر می‌خواهیم جامعه سالمی داشته باشیم باید مادران سالمی داشته باشیم که این خود رسیدگی به امور تربیت‌بدنی و ورزشی بانوان را می‌طلبد.

سلاحورزی به توانمندی بانوان در حوزه شهرداری اشاره کرد و گفت: شهرداری خرم‌آباد در همه عرصه‌ها می‌تواند از توانمندی بانوان استفاده کند.

وی به تأثیرگذاری نقش مادران در تغییر الگوی مصرف اشاره کرد و اظهار داشت: مادران به‌ راحتی می‌توانند الگوی درست مصرف کردن را در خانه پیاده کنند.

کد خبر : ۳۵۹۲۹۷