خبرگزاری کار ایران

رئیس گروه زبان‌های‌خارجی دفتر تألیف کتب درسی خواستار شد؛

تقویت مهارت‌های زبان انگلیسی در تدوین کتب درسی جدید

کد خبر : ۳۵۳۲۵۶

رئیس گروه زبان‌های خارجی دفتر تألیف کتب درسی گفت: کتاب‌های جدید درسی با هدف مهارت افزایی در زمینه‌های مختلف به‌صورت یک بسته آموزشی تهیه و تدوین و موجب می‌شود مهارت‌های زبانی به‌صورت همزمان با انجام فعالیت‌های موجود در آن‌ها تقویت شود.

به گزارش ایلنا از بوشهر، سید بهنام علوی مقدم در همایش ملی توسعه حرفه‌ای دبیران زبان انگلیسی در بوشهر با اشاره به تبیین و معرفی کتاب زبان انگلیسی پایه دهم دوره متوسطه برای دومین بار اظهار داشت: اولین کتاب آموزش زبان انگلیسی در ایران در سال 1318 توسط وزارت آموزش‌ و پرورش و با کمک مشاوران خارجی تدوین‌ شده بود که 24 سال در چرخه آموزشی ایران مورد استفاده قرار می‌گرفته است.
 
عضو هیات‌علمی پژوهشی سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی و رئیس گروه زبان‌های خارجی دفتر تألیف کتب درسی بروز رسانی و به نیاز کردن دروس در سیستم آموزشی را ضروری دانست و افزود: برای تدوین کتب درسی علاوه بر توجه به بروز رسانی علوم از اسناد بالادستی نظیر نقشه جامع علمی کشور، سند تحول بنیادین نظام تعلیم و تربیت و سند برنامه درسی ملی استفاده می‌شود.
 
وی بر تقویت مهارت‌های زبانی به‌صورت همزمان در سیستم آموزشی تأکید کرد و گفت: کتاب‌های جدید درسی باهدف مهارت افزایی در زمینه‌های مختلف به‌صورت یک بسته آموزشی تهیه و تدوین و موجب می‌شود مهارت‌های زبانی به‌ صورت همزمان با انجام فعالیت‌های موجود در آن‌ها تقویت شود.
انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز