خبرگزاری کار ایران

محسن اسماعیلی:

وظیفه همه کاندیداها تمکین به رأی مردم و قانون است

نماینده منتخب مردم استان تهران در پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری گفت: همه نامزدهای انتخابات، چه کسانی که رأی آوردند و چه آن‌ها که رأی نیاوردند، یک وظیفه دارند و آن تمکین به رأی مردم و کمک به منتخبان برای انجام هرچه بهتر وظایف قانونی است.

به گزارش ایلنا، محسن اسماعیلی در مراسم سپاس و قدردانی از فعالان ستادهای مردمی در دوران تبلیغات انتخاباتی اظهار کرد: نقطه قوت نظام سیاسی ما این است که سیاسیون در زمان انتخابات با یکدیگر رقابت کنند، اما وقتی رقابت تمام شد در فضای همدلی تحت هدایت‌های رهبری معظم انقلاب، دست به دست هم دهند تا مشکلات مردم کمتر شود.

وی با قدردانی از حضور خالصانه، برادرانه و خودجوش فعالان ستادهای مردمی در دوران تبلیغات انتخابات هفتم اسفند ماه خاطرنشان کرد: دعا کنید به اعتماد مردم عزیزمان وفادار بمانم و شرمنده آن‌ها نشوم. آرام بخش‌ترین و تاثیرگذار‌ترین لحظه‌های حضورم در رقابت‌های انتخابات زمانی بود که مادران دوستان شهیدم از راههای دور تماس می‌گرفتند و برای موفقیت من در انتخابات دعا و نذر می‌ کردند. این برایم از هر چیز دیگر با ارزش‌تر بود و از پروردگار می‌خواهم که شرمنده آنان نشوم.

اسماعیلی با بیان اینکه با تشویق، حمایت و مشورت‌های جمع بزرگی از علما و فضلا پا در عرصه انتخابات مجلس خبرگان رهبری گذاشتم، افزود: در طول ایام حضور در انتخابات نیز سعی کردم پا را فرا‌تر از اخلاق و ادب نگذارم و برخی کم‌لطفی‌ها و بداخلاقی‌ها را نیز با خوبی و مهربانی پاسخ گویم.

نماینده منتخب مردم تهران در پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری با تاکید بر اینکه «با اخلاقی کردن رقابت‌ها، باید قدردان حضور خالصانه مردم باشیم» ادامه داد: امروز خود را نه تنها منتخب مردم استان تهران بلکه مسئول در برابر همه مردم ایران می‌دانم. وقتی اخبار نتایج نهایی را شنیدم، بین خود و خدا، از همه چیز گذشت کردم و از خدا خواستم که مدافع حقوق همگان و فداکار برای نظام اسلامی و منافع ملی باشم.

طبق این گزارش، حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمهدی طباطبایی استاد اخلاق در ابتدای این مراسم، طی سحنانی به ذکر مصیبت شهادت حضرت صدیقه طاهره فاطمه زهرا (س) پرداخت.

او ابراز امیدواری کرد که دکتر محسن اسماعیلی همچون گذشته شجاع و مردمی باشند و در هر دو شأن عضویت در شورای نگهبان به عنوان حقوقدان و همچنین عضویت در مجلس خبرگان رهبری با قدرت به وظایف خود عمل کند.

در این مراسم، همچنین نمایندگان ستادهای مردمی دکتر محسن اسماعیلی در شهرستان‌های استان تهران طی سخنان کوتاهی از جاری بودن فرهنگ جهادی و ولایی در سلوک تبلیغاتی این منتخب مردم و همچنین تلاش ایشان در نزدیک کردن دیدگاه‌ها و پر نمودن شکاف‌های سیاسی، اجتماعی و فرهنگی سخن گفتند.

همچنین رسول عاصمی فرزند شهید علیرضا عاصمی فرمانده یگان تخریب دوران دفاع مقدس نیز به نمایندگی از خانواده‌های شهدا سخنان کوتاهی ایراد کرد.

این مراسم که در محل حسینیه حضرت زهرا (س) برگزار شد، با ذکر مصیبت اهل بیت عصمت و طهارت و بویژه دخت گرامی رسول اکرم علی‌ها سلام پایان یافت.

 

کد خبر : ۳۵۲۹۴۹