خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل سازمان خدمات موتوری شهرداری کاشان خبر داد

تجهیز ماشین آلات سازمان خدمات موتوری به سامانه ناوبری

مدیر عامل سازمان خدمات موتوری شهرداری کاشان از تجهیز ماشین آلات این سازمان به فناوری‌های AVL و GPRS/SMS خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در کاشان محسن عرفان گفت: در این سامانه مختصات موقعیت وسیله نقلیه از ماهواره‌های ‹‹ ای وی ال›› دریافت شده و اطلاعات خودرو را به کمک ‹‹جی پی آر اس›› یا سامانه پیامکی به مرکز داده‌های ردیابی می‌فرستد.

وی ادامه داد: این اطلاعات به صورت بروزرسانی شده در اختیار مدیران سازمان قرار می‌گیرد که آنان قادر خواهند بود بر مواردی همچون محل دقیق خودرو، مسافت طی شده، سرعت و دیگر داده‌هایی از این حیث، اشراف کامل داشته باشند.

عرفان افزود: داده‌های دریافتی به صورت سیستمی پایش شده و گزارش‌های تحلیلی و آماری روی نقشه‌های رقومی و یا نمودارهای آماری تهیه می‌شود.

مدیر عامل سازمان خدمات موتوری شهرداری شهرداری کاشان با تبیین عملکرد سامانه ناوبری بیان کرد: روی هریک از خودروهای این سازمان در مناطق، یک سامانه ردیابی دارای کد شناسایی خاص نصب می‌شود.

عرفان تصریح کرد: مرکز مانیتورینگ مدیریت ناوگان قادر خواهد بود تا براحتی در هر لحظه از شبانه روز از طریق نرم افزار مربوطه، نظارت دائمی داشته و در صورت بروز هرگونه نقص در ارسال داده‌ها، در اسرع وقت اطلاع یافته و از طریق شبکه "جی پی آر اس" اقدام به تشخیص و عیب یابی کند.

کد خبر : ۳۵۲۸۸۴