خبرگزاری کار ایران

سردار سلامی در رزمایش پیامبر اعظم ۱۲:

دیوانگی است وقتی همواره تهدید می‌شویم، خود را خلع سلاح کنیم

جانشین فرمانده کل سپاه برنامه آینده سپاه را عدم توقف در توسعه قدرت دفاعی عنوان و تصریح کرد : در حوزه دستاوردها، فناوری ها، تاکتیک ها و تکنیک ها در تلاش برای پیشرفت هر چه بیشتر هستیم و برنامه همیشگی ما پیشرفت در امتداد این موارد خواهد بود.

به گزارش ایلنا، حسین سلامی جانشین فرمانده کل سپاه، در حاشیه برگزاری مرحله نهایی رزمایش پیامبر اعظم(ص) ۱۲ با تاکید بر اینکه همواره قدرت بر اساس تهدید شکل می‌گیرد، گفت: ما اگر تهدید شویم، قدرت خواهیم ساخت و این دیوانگی است وقتی همواره تهدید می‌شویم، خود را خلع سلاح کنیم و در اختیار دشمن قرار دهیم.

جانشین فرمانده کل سپاه خاطرنشان کرد: به طور قطع تجربیات ناشی از نبرد با تکفیری‌ها به ویژه در نیروی زمینی سپاه اثرات ویژه ای در پیشرفت و عملکرد نیروهای ما داشته است و باعث شده که نیروها از یک میدان تاکتیکی خلاقانه برخوردار شوند و همچنین دکترین دفاعی خود را بر اساس تغییر شکل جنگ‌ها از لحاظ فنی و عملیاتی تغییر شکل دادیم.

وی برنامه آینده سپاه را عدم توقف در توسعه قدرت دفاعی عنوان و تصریح کرد : در حوزه دستاوردها، فناوری‌ها، تاکتیک‌ها و تکنیک‌ها در تلاش برای پیشرفت هر چه بیشتر هستیم و برنامه همیشگی ما پیشرفت در امتداد این موارد خواهد بود.

جانشین فرمانده کل‌سپاه در ادامه خاطرنشان کرد: دشمنان احساس می‌کنند که منافعشان در به آتش کشیدن منطقه است و همواره با سیاست خطرناک ارسال سلاح به منطقه این جغرافیا را تحت تاثیر قرار می‌دهند.

وی تصریح کرد: دشمنان ما را تهدید می‌کنند و در همان حال از ما می‌خواهند که از قدرت دفاعی خود بکاهیم که این منطقی نیست.

کد خبر : ۳۴۳۵۱۳